Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kanamozzarellasalaatit huivissa.
Tänään on irtokarkkipäiväkin kun mennään kuulemma leffaan :hyvä:

Mistä "siitä" ???!!

Kelle mä sit elvistelisin jos en kerta teille nuppuseni? :) Tänne vaan Lauttasaareen, emäntä kyllä tarjoaa. :D

Kokeile sitä nappia "quoten" vieressä, se on multi-quote. Sitä kun klikkaat ja haluut quotata jotain toista samassa viestissä, niin klikkaat sen toisenkin viestin alla olevaa multi-quote nappia.

Ei kun mä olisin halunnu jakaa ton sun viestin osiin, mutta en osaa. Oon niin käsi tän homman kanssa..

Ai emäntä antais. Harmi kun en kerkee nyt sinne. Tekis kyllä mieli..;)

Ei kun mä olisin halunnu jakaa ton sun viestin osiin, mutta en osaa. Oon niin käsi tän homman kanssa..

Ai emäntä antais. Harmi kun en kerkee nyt sinne. Tekis kyllä mieli..;)

Sähän copy-peistata ton "[/QUOTE]" kohdan ja laittaa sen mihin tahansa haluut viestissä. Saman kun teet tolle viestin alkuosassa olevalle quote-kohdalle, niin saa just sellasii kun haluut.....kait, ehkä, kenties....en mä lupaa mitään :D

Emäntä on sellanen nätti, herkkä ja vaalea perheenäiti. Kuvii ei löydy. Oli se kyllä aikoinaan päässyt meidän esitteen kanteen. ;)

Kanamozzarellasalaatit huivissa.
Tänään on irtokarkkipäiväkin kun mennään kuulemma leffaan :hyvä:

Mitä kattomaan?

Sähän copy-peistata ton /QUOTE]" kohdan ja laittaa sen mihin tahansa haluut viestissä. Saman kun teet tolle viestin alkuosassa olevalle quote-kohdalle, niin saa just sellasii kun haluut.....kait, ehkä, kenties....en mä lupaa mitään :D

Emäntä on sellanen nätti, herkkä ja vaalea perheenäiti. Kuvii ei löydy. Oli se kyllä aikoinaan päässyt meidän esitteen kanteen. ;)

Toi oli ehkä yks selkeimmistä ohjeista mitä oon ikinä mistään saanu.:D Nyt en jaksa ees alkaa yrittämään. Illalla sit kun on enemmän aikaa.:)

Nyt lähen lataamaan akkuja, että jaksaa hakata porukkaa kentällä.:whip:

e. voihan vidu että oli hankala laittaa tota kun se meinas nyt copyta ton ihan mihin sattuu..:)

:lol2::lol2::lol2:

Vibraattori..?

Ei! Mutta todella järkevää lähteä flunssassa pihalle rehkimään...

No höh.

Älä kiertele turhaan, kaikki tietää totuuden jokatapauksessa..

Mitäs ihmisille tänn? Oli taas semmonen sopiva työpäivä, kohta vaan päiväunta ja se on siinä.

Historiaa luen.

Joko sä pääsit?? :wtf:

Aika paha. Kai täs vois jynkkyä kattoo hetken ennenku alkaa nukkumaan :rolleyes:

E:
T-Bone: Tottakai, Toveri katto mua hetken ja tajus kuinka loppu oon ja sit heitti mut himaan :D
Mites sun päivä?

Kävin treenaamassa, ja nyt olen tööt. Pitäis tehdä muutama tehtävä huomiselle ranskan luennolle.

Vois lähtee himaan kohta ku hommat loppu kesken.
Saatanan kellokortit.

Ei toi kellokorttihomma oo mistään kotosin. Mieluummin myy persettä damissa ku leimaa kellokorttia.

Mieluummin mäkin istuisin damissa.. :D
(Oluthuone Amsterdam, alias Dami, kantapaikka tuossa vieressä)

Back
Ylös Bottom