Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alyssa tykkää rajummista leikeistä selkeesti. Sitominen ja ruoskiminen on ihan lastenleikkiä, kun Alyssa pureskelee paloja kundeista..:eek:

:rolleyes: Ehkä silloin oli täysikuu. En kyl ees purru kovaa. Luultavasti.

Oon tosin muutenkin vähän sellanen lemmikkieläin, tykkään silittelystä, käperryn aina kaikkien jalkoihin ja syliin ja saatan toisinaan raapia :D Mua ei vaan oo kesytetty vielä :whip:

:rolleyes: Ehkä silloin oli täysikuu. En kyl ees purru kovaa. Luultavasti.

Oon tosin muutenkin vähän sellanen lemmikkieläin, tykkään silittelystä, käperryn aina kaikkien jalkoihin ja syliin ja saatan toisinaan raapia :D Mua ei vaan oo kesytetty vielä :whip:

Tuu miittiin niin katotaan miten kesytys onnistuu.:D

Olis muute tÖrkysiisti otus sellane fretti! oon aina tykänny niist ku ne näyttää nii jekuilt!

Kuva%20142.jpg

Ootko Alyssa yhtään tollane?

Join yhen lonkeron ja horjahdin äsken ku nousin ylös :wtf: Taitaa tulla halvat kännit sitten ku taas lähden viihteelle...

Täällä on aivan uskomaton yleisöryntäys. Johtuukohan se siitä että ihmisillä on elämä tai jotain.:jahas:

Haista sinä mursu paska!

Terve kaikki rakkaat Pakkislaiset :) ja vähemmän rakkaat;) Kyllä nyt taas vituttaa, ei tullu tehtyä mitään tänäkään viikonloppuna...

Minäkö?:itku:

Back
Ylös Bottom