Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Parisuhdelenkit on siitä huonoja, että sillä toisella on väistämättä huonompi kunto ja tahti on siten itselle liian hidas :D

Siis enemmän sitä treenausta, kyllä se siitä paranee, se kunto.

Mä hoen jatkuvasti tolle että vois liikkua vähän enemmän, mutta se on liian mukavuudenhaluinen.
Olkoonkin, mutta huolettaa vaan kun se on kuitenkin lähemmäs 30 jo, ja tekee istumatyötä. Ei yhtään haittais liikkua enemmän.

Sun pitää jepu käyttää niitä iänikäisiä kiristyskeinoja, millä te naikkoset yleensä saatte tahtonne läpi. ;)

Mulla kuumottelee kopallinen nalleja tuolla kaapissa, jos nyt sentään aamupalan söisi ennen ensipuraisua. :D
Ootko rennosti ryyppäilemässä vai ihan radalle lähdössä?

Taidanpa itsekin vetää perseet ja aiheuttaa silmitöntä pöyristystä. Oon heikko.

...

Sun pitää jepu käyttää niitä iänikäisiä kiristyskeinoja, millä te naikkoset yleensä saatte tahtonne läpi. ;)
Hyi, miten voit miehenä edes ehdottaa moista julmuutta? :eek:

Ootko rennosti ryyppäilemässä vai ihan radalle lähdössä?

Taidanpa itsekin vetää perseet ja aiheuttaa silmitöntä pöyristystä. Oon heikko.

...

Hyi, miten voit miehenä edes ehdottaa moista julmuutta? :eek:
Aloitan rennosti kotona ryypiskelemällä, ja ajan ollessa kypsä laskedun Turun yöhön aiheuttamaan pahennusta. :kippis1:

Voin ehdottaa koska tosimiehenä minulla on niihin luunkova vastakeino.

No en mä kestäis sitä itekään :D

Mihin kaikki hompit hävisivät? :(

Anyone? :haart:?

Mä oon täällä vielä, vaikken homppi olekaan.
Hirmu tylsää, vois jonkun leffan vaikka katella kohta.

Itsehän ajattelin avata ensimmäisen olueni ja subwoofervahvistimeni kotelon. Nyt kelpaa askarrella kun asennusmehua riittää. :)

Oho, peruutin iskän autolla kaivoa päin ja siitä irtos roiskeläppä :D
Yritettiin tänään etsii mulle ihan ikiomaa autoa mut ei löydetty mitään kunnollista. Yhdestä tapeltiin hetki mut ei auttanu vaikka oltais lyöty käteisenä pöytään tonni enemmän ku ne toiset (sellanen pariskunta jotka halus ostaa sen luotolla). Mistä lähtien automyyjät on välittäneet enemmän reiluudesta ku rahasta? (ne toiset oli siis siellä ensin ja ehti jo koeajaakin, mä olisin ostanu kokeilematta ku ihastuin siihen :D )

Ei helvetti! Muistin juuri tossa olutta hakiessani, että näin viimeyönä unta shotgunnaamisesta! :D
Kai se on pakko antaa palaa tänään.

Vittu tulee pää kipeeks ku kattoo jalkapalloa äänet täysil. Miks vitus sitä ees pitää kattoo äänet koval? Jos haluun kuulla tota huutometelii niin meen stadionille kattoon sitä pelii kele.

Vittu tulee pää kipeeks ku kattoo jalkapalloa äänet täysil. Miks vitus sitä ees pitää kattoo äänet koval? Jos haluun kuulla tota huutometelii niin meen stadionille kattoon sitä pelii kele.
Mikä matsi sieltä tulee?

Missäs vitussa kaikki on? Mulla on kaljaa ja subbarikin toimii! hahahhaa!

Ootteko muute kelannu et jos tekis mehujätskii energiajuomasta, olis muute tosi cool jos kesäl tulis kauppoihi jotai redbull mehujäitä! WHADAA HUGNSAKLAAA!!! DAADAAA!!!

Huh, nyt on siivottu ja tukka melkein laitettu. Kohta ruoanlaittoon ja ilta voi alkaa. Vieraita tulossa.:dance2:

Back
Ylös Bottom