Columbu
Homo Reus
Valitettavasti.Tänään viihteelle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valitettavasti.Tänään viihteelle?
Mulla kuumottelee kopallinen nalleja tuolla kaapissa, jos nyt sentään aamupalan söisi ennen ensipuraisua. :DValitettavasti.
Parisuhdelenkit on siitä huonoja, että sillä toisella on väistämättä huonompi kunto ja tahti on siten itselle liian hidas :D
Siis enemmän sitä treenausta, kyllä se siitä paranee, se kunto.
Ootko rennosti ryyppäilemässä vai ihan radalle lähdössä?Mulla kuumottelee kopallinen nalleja tuolla kaapissa, jos nyt sentään aamupalan söisi ennen ensipuraisua. :D
Hyi, miten voit miehenä edes ehdottaa moista julmuutta?Sun pitää jepu käyttää niitä iänikäisiä kiristyskeinoja, millä te naikkoset yleensä saatte tahtonne läpi. ;)

Aloitan rennosti kotona ryypiskelemällä, ja ajan ollessa kypsä laskedun Turun yöhön aiheuttamaan pahennusta. :kippis1:Ootko rennosti ryyppäilemässä vai ihan radalle lähdössä?
Taidanpa itsekin vetää perseet ja aiheuttaa silmitöntä pöyristystä. Oon heikko.
...
Hyi, miten voit miehenä edes ehdottaa moista julmuutta?![]()
Sun pitää jepu käyttää niitä iänikäisiä kiristyskeinoja, millä te naikkoset yleensä saatte tahtonne läpi. ;)
Mikä matsi sieltä tulee?Vittu tulee pää kipeeks ku kattoo jalkapalloa äänet täysil. Miks vitus sitä ees pitää kattoo äänet koval? Jos haluun kuulla tota huutometelii niin meen stadionille kattoon sitä pelii kele.
Blackburn - ArsenalMikä matsi sieltä tulee?