Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mua lähinnä itkettää.

Pitäis tänään lähteä vispaan pyllyä enemmän tai vähemmän hyvässä seurassa, mutten oikein tiedä jaksanko. Kai se on pakko. Oon ollut aika epäsosiaalinen viime aikoina, ja viinaan en mielelläni koskis, joten ilta ei ehkä sieltä hurjimmasta päästä ole.

Uh. Oh. Jugetsi. Aaahhh....

Miks itkettää? Jugetsi tarjoaa olkapäätä :haart:

Voi selvinpäin vispata, sit pitää vaan olla kohtuu hyvä luulo omista kyvyistään :D
Ja irti viinasta! Sul tulee muuten tiukkaa meidän kisassa.. Mul on nyt 250 nostettu ykkönen. ja lisää on luvassa kk sisään..

Miks itkettää? Jugetsi tarjoaa olkapäätä :haart:
Sais tarjota jotain muutakin.

Voi selvinpäin vispata, sit pitää vaan olla kohtuu hyvä luulo omista kyvyistään :D
Nooh, Reinzeli tietää...

Ja irti viinasta! Sul tulee muuten tiukkaa meidän kisassa.. Mul on nyt 250 nostettu ykkönen. ja lisää on luvassa kk sisään..
Joopa joo, "meidän kisassa", oot mua jo nyt monta kymmentä kiloa edellä, meet kohta varmaan 100 kilolla ohi, kun en oo mitään ennätyksiä hetkeen nostelemassa (lakkasin käyttämästä vyötä, että keskivartaloon tulis lisää potkua).

Annoin Columbulle. Olis nyt prkl tullu ees alaselälle, mutta halus nähdä mun naaman..:jahas:

Terve!

Teil on kyl niin homot jutut täällä joka päivä :D

Joo, on muut seksuaaliset fiksaatiot jääneet vähän vähemmälle viime aikoina.. Lukuun ottamatta ehkä sadomasokismia (Fuhrerin ja Kimssonin ansiosta).

Jugis, toi oli paha. :D

En mä mitään oo tehny. Se oli joku ihan toinen..

Mä lähren vetämään satujumppaa tonne salille. Illalla taas näemme kosteissa merkeissä..:dance:

Minä teille satujumpat näytän! Jugetsi, ihana kuva! :haart:
Kolumpu, muuraan silmäsi umpeen tänäiltana. :haart:

E: hei vaan kaikille!
Miten kello voi olla näin vitusti? Tuli kai taas vähän nukuttua. :)

Kaulin Columbu taikinaasi tänään, kovaa. Vaivaan susta sellasen pullapojan että aijai! :haart:
Joskus kolmen jälkeen tarkastin kellosta paikallisen aikatilanteen ja aloin panostaa nukkumiseen.
Tänään viihteelle?

Back
Ylös Bottom