Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tääki ollu vitun hyvä päivä...mm. auto oli yötä kaivaris ja yllärinä oli etuikkuna alhaalla ja ovi auki, mitään ei kuitenkaan pöllitty...joku lienee nukkunu. Bonuksena oli sakkolappu ikkunassa.

Selkä antaa merkkejä, taitaa loppua painireenit taas, nyt on vaan suomen huippua kouluttamassa niin aavistuksen vituttaa, mutta fiksumpaa olis lopettaa ennenkuin rysähtää ja tulee monen kuukauden projekti paranteluun.

Laskut on pystyssä, kaveri on 600e velkaa kamoista jotka oon sille tilannu melkein kaks kuukautta sitten.

Liikaa projekteja ja töitä, koulukin pitäs saada valmiiks ennen vuoden loppua...ressaa vitusti

Autolle ei oo talvisäilöä ja se pitäis saada rekisteriinkin ennen lumia.

Aamul pitää herätä kasilta...vittu

vituttaa, mut ihana avautua

nukuttaa..4h taisteltava..

Puuh, lusittavaa on joo vielä. Onneks koskaan ei oo seiskan jälkeen vielä pahoja ruuhkia. Suht mukavasti voi aina suhata kotiin köllimään..

Aamupuuroa!!

Haluan painottaa, miten ärsyttävää se on, kun salikortti ei toimi vaikka käyntejä on vajaa 30 jäljellä.

Jahas, koulun alkamiseen aikaa vielä jokunen minuutti. Mitähän sitä tekisi? Vois käydä vaikka dogin kanssa lenkillä.

Mikä on tuo outo valoilmiö tuolla ulkona, kun kovin meinaa häikäistä...?

Ja huomenta vaan. :haart: Tänään pitäis jonkun ohjaaja-tipusen keksiä mulle uusi ohjelma salille. Mitäköhän siitäkin tulee...:rolleyes: en haluis liian ufoa settiä, jossa nilkkaan laitetaan remmi ja remmin ketjun päässä pallo, jota joutuu raahaamaan ympäri salia.

Tuleekohan tahtojen taistelu? :evil:

Mikä on tuo outo valoilmiö tuolla ulkona, kun kovin meinaa häikäistä...?

Ja huomenta vaan. :haart: Tänään pitäis jonkun ohjaaja-tipusen keksiä mulle uusi ohjelma salille. Mitäköhän siitäkin tulee...:rolleyes: en haluis liian ufoa settiä, jossa nilkkaan laitetaan remmi ja remmin ketjun päässä pallo, jota joutuu raahaamaan ympäri salia.

Tuleekohan tahtojen taistelu? :evil:

Mulle kans tulee uusi ohjelma maanantaina. Eilen kokeilin uutta liiketta ja takalisto ihan paineessa... auts. :hyper:

E: Mulle tekee mies tuon ohjelman, joten päästään varmasti yksimielisyyteen... kröhöm.

Nonih, sain sitten työpaikalla pyörineen lenssun. Se ois sit taas lääkärireissu ja toivottavasti saigonia huomiseksikin. Ihan hirvee olo<3

Nonih, sain sitten työpaikalla pyörineen lenssun. Se ois sit taas lääkärireissu ja toivottavasti saigonia huomiseksikin. Ihan hirvee olo<3

Tota flunssaa tuntuu olevan ihan riittävästi taas liikkeellä. Ihan persiistä sairastaa.
Itellä kanssa tullu yöllä kurkku kipeeks, mutta flunssaa en aio nyt tähän ottaa!:)

Back
Ylös Bottom