Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vittu miten paska ilta... Hävitin takin jo jossain ennen ku päästiin baariin, hyppelin ja kävelin sitten ympäriinsä pelkällä topilla. Menin eksän luo ja meidän PITI jutella asioista, mutta ylläri ei (taaskaan) juteltu ja muutenkin oli tosi laimeeta olla sen kanssa. Onnistuin kuitenkin ilmeisesti ärsyttämään sitä/suututtamaan sen, koska aamulla olin yksin sängyssä ja jätkä nukku lattialla :lol2:

Tulin äsken himaan taksilla ku en halunnut mennä bussilla tän näkösenä ja oon vieläkin ihan humalassa. Syytän miehiä (tai siis yhtä miestä) tästä kaikesta, ilman niitä mulla ei olis ikinä näin paljon ongelmia.

En kyllä taida juoda vähään aikaan.

Voi hyvä luoja sun kanssas, nainen. :D Exät on perseestä....

Voi hyvä luoja sun kanssas, nainen. :D Exät on perseestä....

No älä... Mutta tulipahan (taas kerran) opittua kantapään kautta ettei se mies vaan oo sopiva mulle vaikka oon viimeset 1½ vuotta niin luullut :)

Olin kuulemma ihan perseet, onneks en muista paljon mitään... En oo voinut olla nolo kun en ite muista :rolleyes:

En muista :D Luultavasti en. Taas yksi syy miksei mun kannata tuhlata aikaani siihen :jahas:

Kait sen nyt tuntee tavalla tai toisella jos on saanut :eek: vaikka muistikuvia ei oliskaan?!:D

Katos Birookin maisemissa. Aika hyvin oot pystyny pitämään ittes kurissa 30min.:D Mulla meni kanssa sen verran aikaa, että sain vähäsen syötyä ja kerättyä voimia avata tän koneen.Sitten hyökkäsin maisemiin..:lol2:
Tänään aijon kyllä olla ilman pakkista koko päivän. Nyt olen hetken sitten illalla ehkä nopeasti käymään. Pakko päästä tästä pahasta tavasta eroon :jahas:

Alyssa vetäny ihan putkeen illan :kippis1:

Kait sen nyt tuntee tavalla tai toisella jos on saanut :eek: vaikka muistikuvia ei oliskaan?!:D
riippuu varustuksesta :D

Niinpä... :rolleyes:

e. Biroo: tottakai :D mulle ei kyllä pitäis antaa alkoholia koska silloin aina sattuu ja tapahtuu vähän liikaa -_-

/me myy persettä tieston keikkalipuista

Kolmas päivä viihteellä.

Sit voin sanoa, että olet kyllä tuhlannut aikaasi sen kanssa sen puoltoista vuotta. :D

Totta :( Mut toisaalta kyse ei oo vaan siitä varustuksesta vaan myös siitä miten sitä käyttää ;)

Paha tapa mulla kanssa. Sen takia lopetinkin pitkälti dokaamisen :rolleyes:

Mäkin aion lopettaa.

Ihanan näköinen juontaja oli tuossa Ykkösen Oraakkelit - Musliminaiset vastaavat ohjelmassa...

Ei nyt lopettaa kannata :D

Olis kannattanu jo aikoja sitten ku oli vielä jotain arvokkuutta tallella :D Nyt oon tullu ryminällä alas :D Tosin onhan tässä ollu aika pitkä tauko ton onnettomuuden jälkeen, mut silti.
(Ainii olin muuten ekaa kertaa ilman keppei liikenteessä!)

dokaaminen on perseestä.

Nii onki, ihan perseestä.

Back
Ylös Bottom