Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Narikkaan ois uponnu se 10e jo yhteensä mutta tuli hieman käytettyä "vippas-konsteja".

huomenta.. nukahdin sitten leffan ääreen ennen yhdeksää ja nyt jo hereillä.. :(

huomenta.. nukahdin sitten leffan ääreen ennen yhdeksää ja nyt jo hereillä.. :(

JEE!! :dance: Mitenkä kivaa :D Nyt sulla on koko päivä aikaa tehdä ihan mitä tahansa!!

e. :jahas:

Heh.. no joo.. tietty jos avokin herättäs kans nyt ja eikun ylös ulos ja lenkille :D

Ei.. parempi vaan istua tässä ja odotella pari tuntia :)

E: repesin tolle vittuilupuhelimelle :D

Vieläkö täällä kaikki nukkuu? Mitä? Häh?

Voihan video että jomottaa ohimoa ja niskaa ja selkää yms.

Huomenta siskot ja veljet! Olipas makoisat unet ja makoisa ilta. Tänään vois antaa itselleen luvan vain olla ja olla tekemättä mitään. Ellen sitten keksi jotain.....:rolleyes:

Onkos muita jo hereillä?

Huomenta T-Byrd! Kiva että joku muukin jo ylhäällä.:) Tosin mä häippäsen kohta suihkuun ja sit hyppään autoon ja suuntaan tonne itään päin..

Katos Birookin maisemissa. Aika hyvin oot pystyny pitämään ittes kurissa 30min.:D Mulla meni kanssa sen verran aikaa, että sain vähäsen syötyä ja kerättyä voimia avata tän koneen.Sitten hyökkäsin maisemiin..:lol2:

Huomenta T-Byrd! Kiva että joku muukin jo ylhäällä.:) Tosin mä häippäsen kohta suihkuun ja sit hyppään autoon ja suuntaan tonne itään päin..
Nonii, heti säkin sit jo lähdet ja jätät meidät. Ei oo kivaa.

Mitä sä siellä idässä teet? Minne päin?

Taas täällä. Yritin olla heräämiseen jälkeen ekan tunnin ilman pakkista, selvisin 30min.
Ja mistään addiktiosta ei ole kyse, eihän? :rolleyes:

Nonii, heti säkin sit jo lähdet ja jätät meidät. Ei oo kivaa.

Mitä sä siellä idässä teet? Minne päin?

Lähen vähän mökkeilemään tai paremminkin faijan luokse käymään. Lappeenranta olis kohteena. Saa nähä mitä siellä sit keksii. Varmaan tulee kalasteltua, ammuskeltua yms..:)

Ei vittu miten paska ilta... Hävitin takin jo jossain ennen ku päästiin baariin, hyppelin ja kävelin sitten ympäriinsä pelkällä topilla. Menin eksän luo ja meidän PITI jutella asioista, mutta ylläri ei (taaskaan) juteltu ja muutenkin oli tosi laimeeta olla sen kanssa. Onnistuin kuitenkin ilmeisesti ärsyttämään sitä/suututtamaan sen, koska aamulla olin yksin sängyssä ja jätkä nukku lattialla :lol2:

Tulin äsken himaan taksilla ku en halunnut mennä bussilla tän näkösenä ja oon vieläkin ihan humalassa. Syytän miehiä (tai siis yhtä miestä) tästä kaikesta, ilman niitä mulla ei olis ikinä näin paljon ongelmia.

En kyllä taida juoda vähään aikaan.

Lähen vähän mökkeilemään tai paremminkin faijan luokse käymään. Lappeenranta olis kohteena. Saa nähä mitä siellä sit keksii. Varmaan tulee kalasteltua, ammuskeltua yms..:)

Mukavaa reissua :thumbs:

Varovainen sitten kalastusvehkeiden ja haulikkojen kanssa, ettei koukku lennä silmäkulmaan tai ahteri saa osumaa. :D

Back
Ylös Bottom