Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en oikeen tykkää tuollaisesta pervoläpästä...sori vaan

Mä just tuunasin kolmoselle, tuu fääst tuu fuurious....hyvii auto "kohtauksii"...vaikka liian monta kertaa nähnytkin.
Sulla on, sori vaan, huono leffa maku, tuollaista kattelet ja muistaakseni kehuit myös Chevy Chasea tässä taannoin.... ei hyvä;)

Sulla on, sori vaan, huono leffa maku, tuollaista kattelet ja muistaakseni kehuit myös Chevy Chasea tässä taannoin.... ei hyvä;)
Sori vaan, mut se taitaa vain olla ERILAINEN leffamaku....eiks jea?:D

Sitä paitsi, kuhan vaan kurkkasin.....kohta jatkan Bridget Jonesin -leffaa....:hyper:

Sori vaan, mut se taitaa vain olla ERILAINEN leffamaku....eiks jea?:D

Sitä paitsi, kuhan vaan kurkkasin.....kohta jatkan Bridget Jonesin -leffaa....:hyper:
Totta, oikeasti mua vituttaa makuasioista vänkääminen... HEi jesh, Felon kohta latautunut, saas nähdä Val Kilmerin nykykunnon, jeee!!!

Huomenta! Mitä muru? :)

Muru tuli yöksi töihin :haukotus:

Vähän täällä on hiljaista! On tainneet kaikki sankarit sortua viinan kiroihin :evil:

Mun mielestä on kivaa ettei oo niitä homppeleita tällä, uskallan minäkin kirjotella tänne

Mä en oo yhtään.
Tää on mun eka posti yöketjuun. Mitä täällä yleensä puhutaan?
Noh, oikeestaan en ees ehdi oleen kyllä täällä...

Aattelin mennä ottaan kuppia tai sit nukkuun...

Back
Ylös Bottom