Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisi vielä lähteä kasaamaan tuo auto loppuun.. Huominen päivä olisi huomattavasti mukavampi.. Mut meinaahan se jo väsyttää..

Iltapäivää.

Eipä tosta kuitenkaan jengi ihan hirveesti innostunu. Taitaa tosin olla niin vähän vippejä online.:rolleyes:

e. Sulla on ihan loistoperse!:) Porukalle tuli vaan jännäkakka housuun.

Mennään jooko nukkumaan :haukotus: mulla on aamulla vammasen aikainen herätys :(

Mennään jooko nukkumaan :haukotus: mulla on aamulla vammasen aikainen herätys :(

Älkää menkö. Mulla tulee sit tylsää ja vielä hyvin paljon tunteja eessä..:(

Hmmm. Päätin pitää rauhallisen koti-illan jätskin ja tv:n kanssa, mut parin tunnin jälkeen alko toimettomuus tympiä sen verran että aloin siivoomaan ja järjestämään koulupapereita :wtf: Nyt on oikeesti jotain pahasti vialla kun en osaa enää edes laiskotella :D

Plääh. Nyt tää kuoli.:( Enää tänne tulee muutama satunnainen kommentti baarista palaavilta alkoholisteilta. Pitäisköhän mun ruveta tekemään vaikka sitten töitä, niin menis aika paremmin..:rolleyes:

Back
Ylös Bottom