Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alkaa hermot menemään kun puhelin soi kokoajan. Ja kaikki jotka soittelee on jätkiä. On tää niin väärin!:(

Olisit iloinen :D Mulle ei soita kukaan.

614.jpg

Meitsin muija.

Ai luoja mun vatsa turpos taas yhtäkkiä ilman syytä, nyt sattuu ja näytän että oisin raskaana :(

jepulis, tää hetsku lähtee vähän ulkoilemaa.. heihei ja hyvää illanjatkoa!

Heippa hei! Ja olit oikeessa. Ei sulla tänään tonnit paukkunu. Paljosta ei kyllä jääny kiinni.:D

Hyvää iltaa! Olipas hyvät treenit :) Mutta miksei "eräät" ole viettämässä yhteistä iltaa?

Ai pojat tuli yhessä. Mitäs tänne. Samaa vanhaa. Nyt vaan alkaa porukka jo vähän vähenemään.:(

Mä kärvistelen täällä vielä =)

Pakkis addiktit jepu, Jugetsi ja Biroo:haart:

Mä en myönnä mitään ennenkuin mut kiistatta todetaan syylliseksi.

Periaatteessa pitäisi itsekin lähteä ulkoilemaan, mutta vois säästää rahaa sekä olla huomenna freesinä töissä :/ Täytyy tehdä puppelimiesveto ja mennä syömisen jälkeen nukkumaan.

Mä tunnustan.

Kaverit sai ylipuhuttua sittenkin huomenna ottamaan, mutten kyllä ala jos masu vammaa. Viimeksi se oli kokonaisen viikonlopun ihan kipee ja turvoksissa, pystyin vaan makaamaan sikiöasennossa kun sattui :/

Oot varmasti kirjottanu tänää lähemmäks sata viestiä, eli kyl sut voi pakkis-addiktiks tituulerata.

Enhän mä oo ees ollu koneella tänään. Toi tais olla eka juttu minkä tänään kirjotin tohon sulle vastaukseks.:rolleyes:

Back
Ylös Bottom