Kasikymppisellä paperilla menemään. :haart:Kuulostaa melko miellyttävältä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kasikymppisellä paperilla menemään. :haart:Kuulostaa melko miellyttävältä![]()
Kasikymppisellä paperilla menemään. :haart:

Hyvä hioa ensin kulmat pois, ei sitä tiedä mitä olet Jugetsin takapaksiin jättänyt.sopivan hellä karkeus :haart: :D

hä?Olenkomea onkin, lähes kuin Dinho
![]()

Lenille voisin tarjota puuhöylää.

Fuxi! Kerro miten saan tehtyä erinomaisen pitsapohjan? mä en osaa.Paistoin tänään pitsan. Oli erinomainen.
Meinasin tyhjentää tietsikan roskakorin, niin siellä oli lisää pyllykuvia. En voinutkaan tuhota niitä, joten tein niille oman kansion myöhempää käyttöä varten.:whip:

Jätkä saa kiksejä omasta perseestään.. kukin tyylillään.Meinasin tyhjentää tietsikan roskakorin, niin siellä oli lisää pyllykuvia. En voinutkaan tuhota niitä, joten tein niille oman kansion myöhempää käyttöä varten.:whip:
Se on monen vuoden kokemuksen vaativa prosessi. En sitä voi näin netin välityksellä sinulle opettaa. Anteeksi.Fuxi! Kerro miten saan tehtyä erinomaisen pitsapohjan? mä en osaa.
hö :(Se on monen vuoden kokemuksen vaativa prosessi. En sitä voi näin netin välityksellä sinulle opettaa. Anteeksi.
Kiitos kysymästä. Erinomaisesti. Tänään oli vasta toinen päivä. Aika hiljastahan siellä on, mut silti välillä meinaa tulla jännä kakka housuun.Miten Fuxi sujunu hommat koti pitsassa?
Miksi mulla on perseessä luomi?Miks mä olen vielä hereillä :/