Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

oliski lukko :( tuu asentamaan mulle semmonen, remontti-japko!

Pitäs joku kerta kokeilla lukkopesän asennusta, ikinä tehny.

Mä taas en voi edes ajatella moisia niljakkeita kuin etanat. Noi ravut ostin tarjouksesta, kun Stockalla sai kympillä 25-30 rapua jos omistaa sen niiden kortin. Oli pakko ostaa. :)

Vois joku kerta testata rapuja. Etanat oli ihan törkeen hyviä kun söin niitä viimeksi:kuola:

moitsimoi hanipippelit

Moi!

Vois joku kerta testata rapuja. Etanat oli ihan törkeen hyviä kun söin niitä viimeksi:kuola:

Mä haluisin joku kerta syödä raflassa sellaisen kunnon kokin valmistaman hummeri-annoksen. Utelias maistuuko vain isolta ravulta. :D

Mä haluisin joku kerta syödä raflassa sellaisen kunnon kokin valmistaman hummeri-annoksen. Utelias maistuuko vain isolta ravulta. :D
eikö ne maksa ihan saatanasti? :D
20egellä saa ravintolassa tyyliin 3 rapua joista sitä lihaa saa ehkä 60 grammaa yhteensä, jipii! :dance2:
mä olin kyllä hyvin pettyny ku niissä ravuissa oli niin vähän sitä syötävää :( oon eläny siinä uskossa että ne kävis ruuasta mutta eipä käynykkään

"Selässä" kuulostaa aika vulgaarilta, mulle tulee mieleen eläimet jotka parittelee:D

eikö ne maksa ihan saatanasti? :D
20egellä saa ravintolassa tyyliin 3 rapua joista sitä lihaa saa ehkä 60 grammaa yhteensä, jipii! :dance2:
mä olin kyllä hyvin pettyny ku niissä ravuissa oli niin vähän sitä syötävää :( oon eläny siinä uskossa että ne kävis ruuasta mutta eipä käynykkään

Joo, ei niitä nyt ihan perusnälkään voi syödäkään, ellei sulla ole tyyliin 30-40 kpl, toustii ja ryyppyä kylkiäisiks. Siihen meneekin jo koko ilta ja aamulla taas hirveä nälkä, kun illan aikana unohtaa ne ravut ja alkaa vetää pelkkää ryyppyä. :D

Fuhrer - milloin mennään syömään? ;)

Kerran oon päässy vastaamaan kännyyn ku joku on soittanu, että "selässä!"! Olise komeeta!

Jos seksin aikana mies vastaisi puhelimeen, edes sanoakseen "selässä", niin siihen loppuis leikit. Keskity muhun, älä siihen puhelimeen. :whip:

Pitäsköhän tänään kattoo audition? On semmonen olo että vois katella jotakin epämiellyttävää. Tai sitten joku kunnon kauhu-pätkä.

Jos seksin aikana mies vastaisi puhelimeen, edes sanoakseen "selässä", niin siihen loppuis leikit. Keskity muhun, älä siihen puhelimeen. :whip:
Olin silloin nuori ja viaton. Enää en ole, mut vieläkäkö joskus pääsis sinne selkään. Nykyään keskittyisin vaan teihin!

te vaaditte aivan liikaa huomiota ;)

Naiset on kyllä kauheen vaativia otuksia.

Mulla meni kerran puhelin rikki ku alko soimaan kesken touhujen ja exä heitti sen seinää päin :D

rento tyyppi. Se vasta kauheeta oliski ku ois semmonen mamma mikä ei ikinä kitisis mistään eikä vaatis huomiota yms. :D
Naisten kuuluu tehä niin.

rento tyyppi. Se vasta kauheeta oliski ku ois semmonen mamma mikä ei ikinä kitisis mistään eikä vaatis huomiota yms. :D
Naisten kuuluu tehä niin.

:D Niinpä.

Miten voi olla että mun käsivarret on vieläkin jumissa vaikka olin salilla viimeks torstaina? :wtf: Suoristaminen sattuu ja haba varsinkin on tosi arka, selässäkin tuntuu jumitusta :( en ees tehny mitenkään rajusti.

Täällä on aivan liian imelä meno!

Löyty muuten koneelta roskiksesta aika outoa kamaa:wtf:

Back
Ylös Bottom