Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

monelta tuun? onks sun iskällä haulikkoa?

Onhan sillä ja se tykkää ampuu sillä kaikenlaisia otuksia.

Oon hieman sekalaisilla fiiliksillä, kun just satuin löytämään kuvani ihkujen ihmisten-tredistä. Se kommentti siinä vieressä ei vaan niin kovin imarteleva...:wtf: Täst lähin pukeudun pitkään kaapuun ja katson aina maahan kun ihmiset juttelee mun kanssa.

Nyt alkoi muakin kiinnostaa...

Sehän on kunnianosoitus päästä Ihku-ketjuun (paitsi Indican postaamana), olipa kommentit millaisia tahansa.

:kuvia:

No voihan jumakuikka!!! Ei perkele, tulen sinne helsinkiin heti!

Mitä sä teit?

Leo Kress jäi sitten eläkkeelle :(
Vanha kettua tulee uusintana ja sitten kolmen viikon päästä aloittaa uusi kettu :D

siel on pari vaihtoehtoa :wtf:
Niin onkin :hyper:

Perkasin just jotain reilu kymmenen rapua, et saisi paahtoleivälle vähän maistiaisia ja hyvä että niistä sai noin vajaa 100g lihaa. Saattaa jäädä vikaksi kerraksi kun rapuja ostan. Viimesistä rapujuhlistakin on ikuisuus aikaa. :wtf:

moi puppelit mitä kuuluu?

meinas käyvä köpelösti äsken :D

Pistä ovi lukkoon niin ei pelota kiinni jääminen:lol2:

Niin onkin :hyper:

Perkasin just jotain reilu kymmenen rapua, et saisi paahtoleivälle vähän maistiaisia ja hyvä että niistä sai noin vajaa 100g lihaa. Saattaa jäädä vikaksi kerraksi kun rapuja ostan. Viimesistä rapujuhlistakin on ikuisuus aikaa. :wtf:

Mä en ole ikinä syöny rapuja, etanoita kylläkin. Paljon ravut maksaa?

Mä en ole ikinä syöny rapuja, etanoita kylläkin. Paljon ravut maksaa?
Mä taas en voi edes ajatella moisia niljakkeita kuin etanat. Noi ravut ostin tarjouksesta, kun Stockalla sai kympillä 25-30 rapua jos omistaa sen niiden kortin. Oli pakko ostaa. :)

moitsimoi hanipippelit

Back
Ylös Bottom