Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Houkutteleva tarjous, kieltämättä.

Nimenomaan ;)

Sauna on kyllä hieno paikka! Siellä puhdistu niin sielu kuin ruumiskin, siellä on sovittu Suomen sisäpoliittiset asiat kuin ulkopoliittiset asiatkin. Siellä on pidetty saunapiiriä ja hiillostettu neukkuja sopimuksiin. Siellä on kaljoteltu ja vastottu. Hoidettu tauteja ja yleistä huonoa oloa. Siellä on naitu ja vastottu. Siellä on uusi elämäkin saanut alun.

Kaikki on nyt lähteneet kattomaan He-mania ja pitävät toisiaan tateista kiinni kun jännittää niin paljon.. Itse joudun pitämään vain omasta tatista kiinni katsoessani yleisurheilua.:(

No ei ne ainakaan tänne tulleet :(

Avaimien häviäminen jonnekkin on vittumaista, varsinkin jos on kiire.

Sun avaimet on varmaan samassa paikassa mihin omani hukkasin eilen, vittu kun vitutti kävellä märkänä kotiin.

Sillon vitutti, kun kahtottiin taisteluparin kanssa että ehtii hyvin vetään aamupalat ja kaikki kun tehtiin kierto suht nopeesti.. ja sit huomasin päävartion ovella että perkele yhden kohteen avaimet puuttuu taskusta. Onneksi oli lumi maassa nii pysty seuraan jalanjälkiä ja melkeen tiesi että ne oli tippunu sinne kohteen pihalle. Sielähän ne sitten oli mutta jäi kyl aamupalat syömättä.

Hello back at cha...

Mä lähenkin kyllä tästä nyt oikeasti pois ;)

Hyvää ja antiheteropitoista yötä kaikille...

Mää näin reinsselistä unta pari yötä sitten. Se oli tosi kuumaa ja hikistä.

Saitko vai annoitko vai molempia??

Saitko vai annoitko vai molempia??

Reinsseli oli siinä unessa 12 vuotias tyttö ja mä olin jammu-setä. Eikö tuollaset unet oo ihan normaaleja?

Todellakin! Kasvoiko sillä jo karvat?

Avaimien häviäminen jonnekkin on vittumaista, varsinkin jos on kiire.
Tismalleen! Ja tästä muistuikin mieleeni tarina noin neljän viikon takaa, jolloin olin jakamassa lehtiä kesätöikseni. Noh, kuinka ollakaan toisena yönä kun sain luvan lähteä yksin matkaan, tiputin tietenkin jo heti toisella kadulla auton avaimet maahan, enkä luonnollisesti löytänyt niitä aluksi mistään. Niinpä kolusin pihat joka puolelta hädissäni läpi, täristen ja kyynelehtien. Kaivoin taskutkin läpikotaisin, kunnes tökkäsin nimettömän sormeni siellä olleeseen nippuleikkuriin. Verta tuli aivan jumalattomasti, enkä ollut aluksi uskoa silmiänikään! Tarina sai kuitenkin onnellisen päätöksen, kun auton takaboksista löytyi kuin löytyikin laastaria. Jokunen sanomalehti tosin kostui verestä, mutta sou not, kunhan homma toimii! :david:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom