Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^niinpä, sit ku ne vanhenee niist tulee samanlaisia yhteiskunnan häkkieläimiä niinku muistakin.
Lapsena ihminen on paljon vapaampi kuin aikuisena, ennenkuin ne opetetaan(pakotetaan)
elämään niinkuin muutkin.

Vauvakuume? No jos lapset pysyisivät lapsina niin sitten.

Lapset on söpöjä niin kauan kun ne pitää suunsa kiinni eivätkä juokse ympäriinsä.

Kiva, tiputin äsken maljakon. Ei onneksi mennyt pahasti rikki mutta päätin silti jättää imuroimisen huomiseksi. Toivottavasti muistan vielä huomenna enkä mene tallustelemaan sirujen päälle...

Vittu saatana. Ei kukaan haluais majavasta karvahattua. Iso läski majava pisti rauhassa poskeensa mun tontilta isoa puuta. Pääsin parin metrin päähän ja yritin lyödä sitä kenttälapiolla mutta kerkes mulkku sukeltaa.

Vittu saatana. Ei kukaan haluais majavasta karvahattua. Iso läski majava pisti rauhassa poskeensa mun tontilta isoa puuta. Pääsin parin metrin päähän ja yritin lyödä sitä kenttälapiolla mutta kerkes mulkku sukeltaa.
älä vaan erehy ampumaan sitä veteen, ite oon maskin kanssa sukellellu ettimässä semmosta ronttia kun ne tahtoopi tarttua pohjaan kiinni osuman jälkeen... eihän sitä löytyny ku niin paskasta ja kylmää vettä oli :(

edit. http://uk.youtube.com/watch?v=j5cde1ZgRqE WTF?!! :D

Ruuvasin sinkittyä peltiä puun ympärille. Saa majava tulla kylään ensi kerralla polttoleikkauspillin ja kaasupullon kanssa.

Mulla loppuu mahasta...

Back
Ylös Bottom