Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ole syönyt tänään vielä mitään. Vittu kun ei ehdi aamulla laittaa mitään safkaa saati syödä sitä, jos haluaa töihinkin keritä. Pitäis jotain eväitä ruveta nakkailee, mut ei jaksa. Ja duunitkin loppuu kohta.
Jos teet eväät jo illalla ja pidät jääkaapissa?

Millois duunit loppuu?

Jos teet eväät jo illalla ja pidät jääkaapissa?

Millois duunit loppuu?
Hilpeetä tehdä illalla eväitä kun tulee himaan siinä kahdentoista jälkeen. Kyllä mä paistoin jotain jauhelihaa vielä yöllä kun meni vanhaksi, mutta en mä sitä alkanut aamupalaksi vetää. oon jotain hermanni-rahkoja kantanu töihin mut nekin loppuu kohta. Perjantaihin asti saa töitä paiskia, maanantain alkaa koulu. :itku:

Hahahaa poistin äskeisen viestini tänne!

Nyt meen katsoon Frendejä..

edit: Olipas turha viesti, joka ei varmaan kiinnosta ketään vittuun uponneen välilihan vertaa. Mutta täähän onkin off-topic-ketju.

No eikö siellä juuri sitä buranaa tyrkytetä vaivaan ku vaivaan. Unohtamatta Bepanthenia :hyvä: Jees poks, vois vaikka mennä välillä nukkumaan :zzzz:

Back
Ylös Bottom