Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En mut se vitun amatsoni puhisi: "Vittuu" kun repi käsipainoi ylös. Oli aika asenne muija.
No hui saatana. Olisin varmaankin silkasta peniskateudesta piessyt kyseisen amazonin miehekkääseen tyyliini. Kesken sen kovan sarjan potkassu kylkeen, heittän kilon painolla ja paennut paikalta! Noiden kanssa sietää olla tarkkana.

mistä semmosia löytää? :kuola:
Ois kyl makeeta ku ois memmo mil ois kovempi punnerrus ku itellä. Ois aina hirveit itsetunnonboostaus-bitchslap-sessioita ku muija meinaa tulla vahvemmaks.
:D

Olisi hienoa löytää nainen, joka hakkaisikin aina minua. Sellanen oikein rehellinen amazoni. Oppisin olemaan.

Voisit ruveta sihteeriksi;)
Oisko toi melkein niinku ylennys, kun nyt oon assarina? :rolleyes:

Paljos palkka? ;)

Arvatkaas mitä pojat ja tytöt...

Sain tänään luvan varata painoa jalalle niin paljon ku kestää ilman et tuntuu kipua!!!!!!!!!!!!!! Eli oon kävelly kotona nyt ympäriinsä ILMAN KEPPEJÄ!!!!!!! Pienet banaanit sille :dance: :dance2:

Kyllä toi nyt muutamat banskut ansaitsee!!!! :lol2:

:dance::dance::dance::dance2::dance2::dance::dance::dance:

Nännit näkyi ainakin topista läpi, muuta en oikee osaa kertoo :D
Toi riittikin luomaan niin vahvan mielikuvan että taidan siirtyä hetkeksi käsitöiden pariin :hyvä:

Tää menee taas ihan heterohommiks, kun vakiohompit ei oo maisemissa..:(

No hyvä!! Ihmettelin kun olit tuossa jo kysellyt naisimmeisen ulkoisia piirteitä hyvinkin kiinnostuneena..

Kuulostaa pahalta, kun joutuu esittämään jotain mitä ei oikeasti ole.. Siksi itse olen avoimesti hete.. eikun homppi..

Back
Ylös Bottom