En mut se vitun amatsoni puhisi: "Vittuu" kun repi käsipainoi ylös. Oli aika asenne muija.Kai tartuit niihin nelikymppisiin itse ja teit puhtaan kasin, murisit ja menit pois?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mut se vitun amatsoni puhisi: "Vittuu" kun repi käsipainoi ylös. Oli aika asenne muija.Kai tartuit niihin nelikymppisiin itse ja teit puhtaan kasin, murisit ja menit pois?
No hui saatana. Olisin varmaankin silkasta peniskateudesta piessyt kyseisen amazonin miehekkääseen tyyliini. Kesken sen kovan sarjan potkassu kylkeen, heittän kilon painolla ja paennut paikalta! Noiden kanssa sietää olla tarkkana.En mut se vitun amatsoni puhisi: "Vittuu" kun repi käsipainoi ylös. Oli aika asenne muija.
Oisko toi melkein niinku ylennys, kun nyt oon assarina?Voisit ruveta sihteeriksi;)

Arvatkaas mitä pojat ja tytöt...
Sain tänään luvan varata painoa jalalle niin paljon ku kestää ilman et tuntuu kipua!!!!!!!!!!!!!! Eli oon kävelly kotona nyt ympäriinsä ILMAN KEPPEJÄ!!!!!!! Pienet banaanit sille :dance: :dance2:
Nännit näkyi ainakin topista läpi, muuta en oikee osaa kertoo :Doliks se hyvännäkönen? Kerro vähän, minkälaiset tissit, hiukset, kasvot, peppu??
Toi riittikin luomaan niin vahvan mielikuvan että taidan siirtyä hetkeksi käsitöiden pariin :hyvä:Nännit näkyi ainakin topista läpi, muuta en oikee osaa kertoo :D
Vois kyllä tulla, alkaa olee teidän kanssa aika ahdasta.KAIKKI KAAPISTA ULOS!!!!