Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuutko mulle hoitoon, tarjoan sulle namuja ja rapsutusta :D
En nyt, nyt lepään, me kissat tullaan rapsutettavaksi kun me itse niin halutaan;)

Kissat on just siks huippuja kun ne on aika "ylpeitä" tepastelee vaan ympääriinsä, syö ja nukkuu. Paras mahdollisen lemmikki marsun jälkeen.

En nyt, nyt lepään, me kissat tullaan rapsutettavaksi kun me itse niin halutaan;)
Lepäile vaan. ;) Mä lähden nyt hommia hoitelemaan ja kauppakassia täyttelemään. Moro! :)

En jaksa enää pakata.
Haluun mennä Lidliin ostamaan kirsikkarahkaa...
cheesy.gif

Voiks olla mahdollista, että työnantaja voi pakottaa sut johonkin hommaan vasten tahtoas? Esim. muutosten tullessa ovat pomot tehneet päätöksen keskenään ja sä joko suostut siihen, itket ja suosut siihen tai painut hevon kuuseen siitä duunista?

Aika tananmoinen tilanne vastassa...:wtf:

Lueppa se soppari uudestaan. Siellä on mainittu tuo. Itellä oli kesällä töissä ollessani että työnanataja vois siirtää eri hommiin.

Niin T-Birdi milloin tulet takaisin töihin? :D
Mitä siel ois näinä päivinä tarjolla meikäläiselle? :)

Lueppa se soppari uudestaan. Siellä on mainittu tuo. Itellä oli kesällä töissä ollessani että työnanataja vois siirtää eri hommiin.
Joo, pitää kaivaa mokoma esille jostain. On ehtinyt kaivautua jonnekin laatikon syövereihin näiden 6 vuoden aikana ;).

Jouduitko sitten eri hommiin vai mitä tapahtui? Vai oliko siinä sellainen merkintä vain?

Joo, ite jouduin eri hommiin. Aluksi oli tarkotus siivota putkia puupölystä mutta se homma jäi kun osottautu niin mahdottomaksi tehtäväksi imurilla hoidella. Työkuvauksessa virallisesti luki että "sekatyöläinen":D

Oon c8 qtamolla. Winampista soi: Alice Deejay - Better Off Alone

Arvatkaas mitä pojat ja tytöt...

Sain tänään luvan varata painoa jalalle niin paljon ku kestää ilman et tuntuu kipua!!!!!!!!!!!!!! Eli oon kävelly kotona nyt ympäriinsä ILMAN KEPPEJÄ!!!!!!! Pienet banaanit sille :dance: :dance2:

Arvatkaas mitä pojat ja tytöt...

Sain tänään luvan varata painoa jalalle niin paljon ku kestää ilman et tuntuu kipua!!!!!!!!!!!!!! Eli oon kävelly kotona nyt ympäriinsä ILMAN KEPPEJÄ!!!!!!! Pienet banaanit sille :dance: :dance2:
bananos! hip hip hurray (vai miten se meni..) :hyvä:

i is happy

Koimpa itseni taas karjuksi salilla. House of Painin yli-iso t-paitani vain lisäsi uskottavuuttani. Mur.

koinpas itseni taas tänään heikoksi, vituttaa oikeen kunnolla :curs:
Mäkin koin itteni aika heikoks heittopussiksi kun yks muija tuli viereen vääntää pystypunnerrusta 22,5kg käsipainoilla. Olin vähä monttu auki. Kyl se 10toistoa niillä teki :eek:

BTW: oli aika WTF-fiilis tänää kun menin töihin ja siel olikin toinen vartija. Pienen setvimisen jälkeen selvisi että mulla on vapaapäivä.

Mäkin koin itteni aika heikoks heittopussiksi kun yks muija tuli viereen vääntää pystypunnerrusta 22,5kg käsipainoilla. Olin vähä monttu auki. Kyl se 10toistoa niillä teki :eek:
Kai tartuit niihin nelikymppisiin itse ja teit puhtaan kasin, murisit ja menit pois?

Back
Ylös Bottom