Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

http://www.youtube.com/watch?v=5YLEcXKcEvA

I tried to go on like I never knew you
I’m awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I’m going to be is incomplete

Kaikkeen se palstan oma seisokki on ehtiny :eek:

Väsyneen kokoushuoneen vitsi;

Jos on ongelmia seisokin kanssa, on olemassa oiva niksi!

Sido heppisi päähän kauha, ja kun tarvitset seisokin, pasko kuuppaan.

No tuota ei olekkaan vielä tullu kokeiltua, jollain kokemuksia?

Kävin paikallisessa liikkeessä etsimässä itselleni paitaa, oli aika tuskaista. Tuntuu että vuosi vuodelta menee pienempään suuntaan noi nuorisolle suunnatut vaatteet.

Kävin paikallisessa liikkeessä etsimässä itselleni paitaa, oli aika tuskaista. Tuntuu että vuosi vuodelta menee pienempään suuntaan noi nuorisolle suunnatut vaatteet.

Tai sit oot vaan liian lihaksikas ;) tai pulska.

Koitin eilen sellasia housuja mitkä ostin Italiasta joskus ysiluokan kesällä ku olin joku 5kg laihempi. Ne ei oo pitkään aikaan mahtunu mut eilen vaan sujahti jalkaan ja helposti kiinni :haart: Oon kyllä painavampi ku sillon.

Heh tää sopii tähän ketjuun.. Tossa vähän aikaa sitten tuli ennen eräiden festareiden kotimatkaa otettua kunnolla viinaa. Siis oikeesti kunnolla, niin kunnolla etten oo ikinä ottanukkaan niin paljon. Mulla ei ikinä mee muisti juodessa niin pitkäks aikaa (kaikillahan niitä pieniä "muistinmenetyksiä" on), mutta nyt kävi toisin. Katos meinaan ~2h koko loppuillasta muistista kokonaan :D Oli meinaan aika pelästyny olo kun kaveri kerto et olin nuollu jonkun blondin kanssa, kävelly keskellä maantietä ja auto oli joutunu väistään, jonka lisäks koko n ~1h automatkan ajan auton ovi ei ollu ollu kunnolla kiinni ja olin nojaillu siihen ilman vyötä. Koko ~2h ajan olin myös kuulemma ollut kun mikäkin perus känniläinen, mölynnyt jne (en siis sammuneena). Noi kuultuani päätin välittämöstä, et tommosia koomakännejä en enää ota, hyvä et oon vie hengis :wtf:

Oli vaan aika WTF-olo ton jälkeen, muilla samantyylisiä blackoutteja ? :S

ps. en oo muuten mitenkään itsetuhonen henkilö :D

Nahkaa Japko.

Mulla on pari tuollaista pitkää nahkatakkia. Melkein nilkkoihin asti.
2349m.jpg

ago-sep-2007001.jpg

2006_Alpinestars_Stage_Perforated_Leather_Jacket.jpg

Tuollainen pitkä nahkatakki on mahtava sahattu .410 kulkee mukana ihan huomaamatta :dance2::D

Aivan samaa mieltä.

Mutmut, vois alkaa kohta harjotteleen huomista dokaamis keissiä varte :kippis1: :D

Onks huomen WTF-miitti?

Itse asiassa tänään.

Tää ketju varmaan lähtee käpälästä miitin jälkeisinä päivinä. :D Ketä kaikkia siihen osallistuu?

Tää ketju varmaan lähtee käpälästä miitin jälkeisinä päivinä. :D Ketä kaikkia siihen osallistuu?
Varmaankin ne, ketkä täältä nyt puuttuu. Eli ts. Dinho, Columbu, Stander & Reinzell.

Tai sit oot vaan liian lihaksikas ;) tai pulska.

Koitin eilen sellasia housuja mitkä ostin Italiasta joskus ysiluokan kesällä ku olin joku 5kg laihempi. Ne ei oo pitkään aikaan mahtunu mut eilen vaan sujahti jalkaan ja helposti kiinni :haart: Oon kyllä painavampi ku sillon.

Mäpäs oon varmaan 15kg läskimpi mitä sillon ysillä, että lällällää!:D

Nahkaa Japko.

Mulla on pari tuollaista pitkää nahkatakkia. Melkein nilkkoihin asti.

Tuollainen pitkä nahkatakki on mahtava sahattu .410 kulkee mukana ihan huomaamatta :dance2::D

Hah:D Tollanen lyhyt nahkarotsi ois kyllä helvetin siisti.

Aivan samaa mieltä.

Mutmut, vois alkaa kohta harjotteleen huomista dokaamis keissiä varte :kippis1: :D

Voisin itsekkin tänään ehkä juoda muutaman oluen, ihan näön vuoksi;)

Varmaankin ne, ketkä täältä nyt puuttuu. Eli ts. Dinho, Columbu, Stander & Reinzell.

Homoilevat varmasti ihan homona.

Vittu kun ei päässy ite:/

Söin pellillisen pizzaa ja purkin rahkaa, nyt yritän upottaa kupin kahvia. Sitten salille:urjo:

Homoilevat varmasti ihan homona.
Tottakai homoilevat. Sitähän hompit tekee...

Mutta missä Reizka on piilotellu?

Back
Ylös Bottom