Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäpä poistun kesälikkoja stalkkaamaan ruokalan puolelle. Adios bandidos.

Vaihda se hevonen minuun.
Syön kuin hevonen ja nain kuin hevonen.
Tarvitsen myös helvetin ison tallin.
Ja kaura vaihtuu sitten lihaan.

Ja keskustelut ei sitten oo minun kanssa ihan yhtä henkeviä.

Vaihda se hevonen minuun.
Syön kuin hevonen ja nain kuin hevonen.
Tarvitsen myös helvetin ison tallin.
Ja kaura vaihtuu sitten lihaan.

Ja keskustelut ei sitten oo minun kanssa ihan yhtä henkeviä.
Mahdatko olla hevosen väärti? :jahas:

Kimssonin sanoikin aika hyvin että alhaalta on vain suunta ylöspäin. Kyllä se päivä sinne sisukasaankin joskus paistaa :thumbs:
Koitappa jaksella porskuttaa.

Ja mutsi vinkuu puhelimessa joka päivä, että älä oo siellä tehtaan portilla vaan mee opiskelemaan. Ja mua ei kouluissa käyminen paskaakaan kiinnosta, eikä oo kyllä varaakaan. Sitten se sanoo, että ei kai oo varaa kun kaikki rahat menee siihen hevosees.
JUMALAUTA!!! Jaksa joka päivä taistella.

Sano sun äitille, että se on sinun elämäsi ja sinä päätät mitä sinä teet omassa elämässäsi, se ei ole hänen elämänsä eikä hän päätä mitä sinä teet sinun elämässäsi.

Kun hevoselle purkaa murheitaan, se ei ala neuvomaan, eikä tuomitse. Se vaan puhaltaa hiuksiisi lämpimän tuulahduksen ja on siinä vahvana, ehkä laittaen päänsä olkasi yli (=halaus).

Sano sun äitille, että se on sinun elämäsi ja sinä päätät mitä sinä teet omassa elämässäsi, se ei ole hänen elämänsä eikä hän päätä mitä sinä teet sinun elämässäsi.

Joo, niinhän se olis, jossei äiteen tarttis aina lainata mulle rahnaa.

Qan, pystyt siihen, nouset. Uskon sinuun. Hevonen on hieno eläin. Niin vahva, vankka ja uljas.

Kiitos homppeli :haart:

Mä pian kuolen nälkään ku noi ei voi painua tosta helvettiin. Menis muualle kessulle, täällä kyllä lääniä riittää.
Kohta alkaa lounaan jälkeiset tapaamiset niin enpä sitten saanutkaan syödä rauhassa. Voiskohan tohon laittaa jonkun kieltolapun, että röökaaminen ikkunan läheisyydessä kielletty.

Mahdatko olla hevosen väärti? :jahas:

Kimssonin sanoikin aika hyvin että alhaalta on vain suunta ylöspäin. Kyllä se päivä sinne sisukasaankin joskus paistaa :thumbs:
Koitappa jaksella porskuttaa.

Haha.
AINA on tie vielä syvemmälle, reitti alaspäin.
Eräillä meistä on vain luontainen taipumus se tahtomattaan löytää:rolleyes:

Qan, pystyt siihen, nouset. Uskon sinuun. Hevonen on hieno eläin. Niin vahva, vankka ja uljas.

Ja sillä on myöskin majesteetillinen, kolossaalinen, valtava penis

Mä en ymmärrä tota miesten yletöntä kiinnostusta kavioeläinten sukupuolielimiin?

No ollaanpa täälä tänään tiukkana..

Tiukkaa pillua

Mä oon sellasessa hullun luovassa, maanisessa tilassa, että kirjotan vaan kaiken mitä mieleen tulee.

Pitäs kasvattaa tissit nii ehkä sais sympatiaa.Tosin on mul gynot mut nit ei lasketa... :jahas:

Back
Ylös Bottom