Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Qan, joko helpottaa olemisen raskas taakka?

Avautuminen helpottaa aika useinkin! Ja ymmärtäähän sen, että pakkaa vitutusta tulemaan, jos tilanne on sanomasi, että vuoden verran pyyhkinyt huonommin. Kai siellä nyt jotain kohokohtiakin on vuoden aikana ollut, mistä saa sitä hyvääkin fiilistä?Tää menee nyt ihan silkaks valittamiseksi, mutta helpottaa se aina ajoittain. Kuitenkin koko ajan on sellanen pieni taakka päällä, kun ei mikään onnistu! Ja se, mikä on jo onnistunut, menee jollakin tavalla pieleen. On ollut melko huono vuos tässä itellä....![]()
Avautuminen helpottaa aika useinkin! Ja ymmärtäähän sen, että pakkaa vitutusta tulemaan, jos tilanne on sanomasi, että vuoden verran pyyhkinyt huonommin. Kai siellä nyt jotain kohokohtiakin on vuoden aikana ollut, mistä saa sitä hyvääkin fiilistä?![]()
Elämme kovia aikoja ystävä hyvä.
Prayer, you ship is full of seamen...
Prayer, you ship is full of seamen...
You say you found yourself a new sound
The ships loaded and ready to go
A bit too much just like the old sound
Already heard it for the hundredth time
One hundred more, all have the same sound
Running around with all the sheep that you know
It's so sublime, they're breaking new ground
They're sure to have another hit this time
Jos sopii kysyä, niin miten eroaminen ja duunipaikan altameno liittyvät toisiinsa? Rankka ero? :(Yeees, no niin kuin sanottu, on ollut hyviäkin juttuja, mutta ne on sitten muuttuneet huonoiksi. Mikä tuuri...
Jos nyt muutaman luettelisin:
-hevosen loukkaantuminen (käyttökelvottomuus 10kk)
-ero
-työpaikan menettäminen em. takia (no olin hetken keikkahommissa ja palasin sitten Italian kautta (paskareissu sekin) tänne tuttuun ja turvalliseen)
Mutta nyt alkaa mennä vähä liian henk.koht. jutuiks, että saa avautuminen riittää.

Ja mutsi vinkuu puhelimessa joka päivä, että älä oo siellä tehtaan portilla vaan mee opiskelemaan. Ja mua ei kouluissa käyminen paskaakaan kiinnosta, eikä oo kyllä varaakaan. Sitten se sanoo, että ei kai oo varaa kun kaikki rahat menee siihen hevosees.
JUMALAUTA!!! Jaksa joka päivä taistella.

Eikös sen nykypäivänä pitäisi jo olla vähän niin, että jokainen saa itse päättää mikä kiinnostaa, ja sen mukaan toimia. Näin ainakin joka paikassa toitotetaan. Ei sillä, itsehän olen kiltisti peruskoulu-lukio-yliopisto-putkessa kaikkien odotusten mukaisesti, ja ei mitään käryä mikä oikeasti kiinnostaa...Ja mutsi vinkuu puhelimessa joka päivä, että älä oo siellä tehtaan portilla vaan mee opiskelemaan. Ja mua ei kouluissa käyminen paskaakaan kiinnosta, eikä oo kyllä varaakaan. Sitten se sanoo, että ei kai oo varaa kun kaikki rahat menee siihen hevosees.
JUMALAUTA!!! Jaksa joka päivä taistella.
Jos sopii kysyä, niin miten eroaminen ja duunipaikan altameno liittyvät toisiinsa? Rankka ero? :(
Eikai Italian keikka nyt aivan paska voinut olla?
Tollaset isommat vastoinkäymiset on kyllä vittumaisia, ja vetävät aika kovaa kaikki fiilikset maihin. Miten ne perkeleet onnistuvat aina tulemaan vielä ryppäissä? Oikeita rypäleperkeleitä.
Ei tässä voi muuta kuin antaa virtuaalihalauksen, hymyn ja kertoa, että alhaalta ainut suunta on ylöspäin. Reippain mielin!![]()