Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuo on nähty.. Täytyy kokeilla niin, että kattelee alusta vähän jotain pätkää ja jos vaikuttaa hyvältä, niin sitten voi jatkaa loppuun asti..![]()
Uivelot, se missä tukiainen näyttelee.
onkohan toi ees valmis vielä?
Oon tällä hetkellä johanna tukiaisen striptease showssa. Hämmentää
Oon tällä hetkellä johanna tukiaisen striptease showssa. Hämmentää
Oon aika neiti. Mulla on kolmessa vasemman käden sormessa rakko. Arvatkaa mistä ne on tullu!
. Joten veikkaan että oot saanu ne leuanvedosta.Täällä odotetaan innokkaina johannan tulemista lavalle. Sen pitäis aloittaa nyt viiden minuutin päästä. Mutta kyllä täällä on glamouria kerrakseen, porukkaa verkkareissa ym. Kysykää ircissä judohemmolta että missä se viipyy
Täällä odotetaan innokkaina johannan tulemista lavalle. Sen pitäis aloittaa nyt viiden minuutin päästä. Mutta kyllä täällä on glamouria kerrakseen, porukkaa verkkareissa ym. Kysykää ircissä judohemmolta että missä se viipyy
Jos heräät Tukiaisen vierestä aamulla, niin kysäise siltä miten se akka voi olla sen näköinen.
Mulla kans kahdeksan rakkoa molemissa käsissä, tullu leuanvedosta, sen siitä saa ku ei viitti käyttää hanskai. Joten veikkaan että oot saanu ne leuanvedosta.