Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha:D Mietin tänään kotosalla että mikähän himin biisi sillon päivällä soi, nyt ratkes.

Klo. 11 pitäs olla koululla.

On koulua vielä sillon, enkä kehtaa skipata sitä tuntia kun on sen verran kiinnostavaa asiaa siellä.

Mä herään viimeistään kasilta, ja alan taas kirjotteleen. Nyt kun pääsin flunssasta eroon, tai ainakin melkein. Dedis ens viikon perjantaina.

On koulua vielä sillon, enkä kehtaa skipata sitä tuntia kun on sen verran kiinnostavaa asiaa siellä.
joojoo... ;)
vaikka oltas ilta kuuvelta menossa nii silti sulla ois joku mahottoman tärkee tunti :hyvä:

Mä herään viimeistään kasilta, ja alan taas kirjotteleen. Nyt kun pääsin flunssasta eroon, tai ainakin melkein. Dedis ens viikon perjantaina.
miks sie niin aikasin :dance2:

...mikähän mahollisesti on dedis?

Deadline; esseen palautuspäivä. 20 sivua pitäis tulla, kolme sivua tehty. Tieteellistä tekstiä.

joojoo... ;)
vaikka oltas ilta kuuvelta menossa nii silti sulla ois joku mahottoman tärkee tunti :hyvä:

Kiirus kiirus;) Saisitte joskus ilmotella etukäteen:D

Sabine, munkin pitää kirjottaa huomenna. Nyt tv ja unille-->

Joo, nyt nukkumaan että jaksetaan kirjotella. Mulla on aina tuo 24 takaraja, usein vaan lipsuu...

Iltaa

Sanokaas joku hyvä kauhuleffa minkä vois kattoa näin yön pimeinä tunteina??

Back
Ylös Bottom