Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä nyt jotain hemmetin outoo, kun en osaa muuta kuin shoppailla jatkuvasti. Viikon sisään tuhlannut liian suuren summan rahaa kaikenlaiseen "tarpeelliseen". No kyl ne jutut on oikeesti tosi tarpeellisia :rolleyes: mut silti. Kerrankin kun raha-asiat on suhteellisen kunnossa heti luulen et oon oikea rahasampo. Nyt loppu tai kortit vittuun!!!

Mielialahäiriötä?

Tässä nyt jotain hemmetin outoo, kun en osaa muuta kuin shoppailla jatkuvasti. Viikon sisään tuhlannut liian suuren summan rahaa kaikenlaiseen "tarpeelliseen".
Sama täällä, kulutan rahaa melkein yhtä nopeasti kuin sitä ansaitsen, vaikka pitäis säästää opintoja varten.. Ehkä tää on vain tällainen ohimenevä vaihe, toivottavasti.

Mielialahäiriötä?
Toivottavasti ei, tuskin mitään sellaista.

Sama täällä, kulutan rahaa melkein yhtä nopeasti kuin sitä ansaitsen, vaikka pitäis säästää opintoja varten.. Ehkä tää on vain tällainen ohimenevä vaihe, toivottavasti.
Munkin pitäis alottaa rahan säästö ens vuoden matkaa varten, mut tällä vauhdilla nyhvään himassa koko vuoden. Tahtoo Miamiin :dance2:

Silti, on se kivaa ostella kivoja juttuja ;)

Ostan ihan liikaa ruokaa, pitää vlil heittää aina jotain roskiin ku aina ku oon kaupassa ni tulee ostettua jotain, tai sitte ostan t-paitoja, eilen ostin hupparin mikä oli aika rohkee veto ja äsken masturboin, ois pitäny mennä tekeen reiskat salille mut vittu se kello on paljon jou jou, huomenna EN! lähe ryyppää ku lähen tekee jalkoi salille SAATANA! vedän sellaset treenit et heikommat salil oksentaa että elkää ihmetelkö!!!!

Munkin pitäis alottaa rahan säästö ens vuoden matkaa varten, mut tällä vauhdilla nyhvään himassa koko vuoden. Tahtoo Miamiin :dance2:
Miami, wau :thumbs: Mä meen vaihto-opiskeleen yhteen Tyynenmeren saarivaltioon, sinne pitäis säästää pätäkkää. Näillä näkymin saatan jopa joutua ottamaan lainaa :(

Ostan ihan liikaa ruokaa, pitää vlil heittää aina jotain roskiin ku aina ku oon kaupassa ni tulee ostettua jotain, tai sitte ostan t-paitoja, eilen ostin hupparin mikä oli aika rohkee veto ja äsken masturboin, ois pitäny mennä tekeen reiskat salille mut vittu se kello on paljon jou jou, huomenna EN! lähe ryyppää ku lähen tekee jalkoi salille SAATANA! vedän sellaset treenit et heikommat salil oksentaa että elkää ihmetelkö!!!!
Sun elämä on mun elämä :D

Tässä nyt jotain hemmetin outoo, kun en osaa muuta kuin shoppailla jatkuvasti. Viikon sisään tuhlannut liian suuren summan rahaa kaikenlaiseen "tarpeelliseen". No kyl ne jutut on oikeesti tosi tarpeellisia :rolleyes: mut silti. Kerrankin kun raha-asiat on suhteellisen kunnossa heti luulen et oon oikea rahasampo. Nyt loppu tai kortit vittuun!!!

Oon saikulla eli saan "ilmasta rahaa" eikä sitä tällä hetkellä mene baareiluun, kahvitteluun tai muuhunkaan. Lisäksi olin tosi kauan porukoiden nurkissa kesällä, rahaa jäi säästöön. Olen kompensoinut tätä mm. nettishoppailulla. Tilasin uuden läppärin (ihan söpö joo, mutta en oikeastaan tarvitse) ja kirjoja (sellasia mitkä kuulosti kivalta), ostin vaatteita (hyödyllisiä jos niitä ei olisi jo joka paikka täynnä), parit kengät (kaikki korkkareita, en voi pitää vähään aikaan ainakaan), hiustensuoristimen (mulla oli jo mutta tämä on söpön pinkki), keittiö- ja henkilövaa'an (tähänkin asti pärjännyt ilman) ym ym. Rahaa palanut tähän mennessä ~1500e. Niin ja olen omillaan asuva ja elävä opiskelija :D

Pitäis kyllä varmaan kuolettaa toi visa ennen ku oon ihan peeaa :D

Weak iskee jälleen WTF:n ytimeen? Sulkutuomion julistus edessä?
Eheeeiiii. Kun tuolla Vip-chatissa (eli IRCissä) mietittiin, että mitä se Preijeri nyt selittelee.

Heh, me jauhetaan paskaa WTF thredissä ja sitten VIP chatissä (irkkiä pejpe) ihmetellään silmät pyöreänä että mitä ne puhuu :jahas: Kukkahattu-chat? Jos kukaan ei usko mitä minä sanon niin antaa vittu olla, miks sitä pitää sitten pyöritellä.

Mä meen vaihto-opiskeleen yhteen Tyynenmeren saarivaltioon, sinne pitäis säästää pätäkkää.
Hmmm, nyt vähän hakee *raksun, raksun*.....minne siis? Ei oo pakko kertoo :)

Pitäis kyllä varmaan kuolettaa toi visa ennen ku oon ihan peeaa :D
Tai piilottaa edes. Kerran piilotin Visani jonnekin laatikon perukoille ja se kyllä jeesas tosi hyvin. Ei ikinä ehtinyt kaivaa sitä sieltä esille kovassa kiireessä, niin ei tullut käytettyä. Ja nettiostoksia en pahemmin harrasta sillä kortilla. Ne hoidan toisilla tileillä.:D

Mitä opiskelet?

Maha ihan täynnä, ei saanu upotettu kun 200g seitiä ja desin riisiä äskön. Kokeillaan salin jälkeen uudestaan.

Eiks tää oo se irc? vai kuka se oli?

Sanokaas joku hyvä irc kanava ni tuun kertomaan teille oppejani, minuahan opetti itse sensei CARROTGUIDEMAN taidoillaan vuosisatojen alussa ennenkuin muutuin kuolevaiseksi uhmatessani pyhän porkkanan penetraatiota.

Heh, me jauhetaan paskaa WTF thredissä ja sitten VIP chatissä (irkkiä pejpe) ihmetellään silmät pyöreänä että mitä ne puhuu :jahas: Kukkahattu-chat? Jos kukaan ei usko mitä minä sanon niin antaa vittu olla, miks sitä pitää sitten pyöritellä.
Mua alko kiinnostaa, että millanen PV se oikeen oli, kun noin vitusti kulkee. Eräs toinen ahkera Chattaaja(IRCcaaja) huomasi ton sun vanhan viestin. Älä nyt hyvä mies stressaa :dance:

Wattöfak must go on!

Back
Ylös Bottom