Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sori, Mutta mitäs helvettiä olet taas tehnyt sille jalallesi, muistan kuvan lähiajoilta jossa olit hyppinyt minihamees esteitä, mitäs nyt? :hyvä:

Se minihametapaus oli toinen jalka.... :jahas: Ne on jo parantunu ihan kokonaan. Tää toinen meni juhannuksena, olin pikkusessa onnettomuudessa ja reisi murtu. Mulla on nyt kummassakin reidessä suht katu-uskottavat arvet :D

e. Dinho lol :D :D ei kai? o.O

Haluan. Ja se oli oikeesti rankkaa.
Medal-Sewastopol_USSR_134372899.jpg

Nyt kyl painun maaten on nii väsyny meininki.. moro.

Se minihametapaus oli toinen jalka.... :jahas: Ne on jo parantunu ihan kokonaan. Tää toinen meni juhannuksena, olin pikkusessa onnettomuudessa ja reisi murtu. Mulla on nyt kummassakin reidessä suht katu-uskottavat arvet :D

e. Dinho lol :D :D ei kai? o.O

Okei.

Koska te tulisitte? :D
Mä tulin jo.. mutta et tainnukkaan kysyä multa. Äske ramasi nii pirusti mut nytku menin maate nii ei enää..

Jep, perusmies. Ei tiedä mitä haluaa... :rolleyes:

Mää oon rakastunu tyttöön jota en oo nähny neljään vuoteen ja joka asuu tällä hetkellä kolmen tuhannen kilometrin päässä.

Ikävää.

Mä lähen nyt polkee himaa tonne myrskyy. No, otetaan liikunnan kannalta.... ;)

Back
Ylös Bottom