Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

yövuorot on saatanasta..varsinkin kun oot vapaapäivällä ja et silti osaa nukkua.vittu

Koitat vaan vetää vapaapäivätkin samalla rytmillä, niin ei tuu mitään ongelmia. Ite koittanu vapaapäivinä pitää edes pikkasen samaa rytmiä ja koittanu vetää ton nukkumaanmenon tonne 03.00-04.00 välille..:) Yöllä vaan meinaa toi tekeminen välillä loppua kun himassa on. Ei viitti keskellä yötä ruveta imuroimaan tms.:D

Koitat vaan vetää vapaapäivätkin samalla rytmillä, niin ei tuu mitään ongelmia. Ite koittanu vapaapäivinä pitää edes pikkasen samaa rytmiä ja koittanu vetää ton nukkumaanmenon tonne 03.00-04.00 välille..:) Yöllä vaan meinaa toi tekeminen välillä loppua kun himassa on. Ei viitti keskellä yötä ruveta imuroimaan tms.:D

näin olen toiminutkin..vituttaa vaan kun menee sit vapaalla päivät nukkuessa ja sit yöllä tosiaan toi tekemisen puute. ja pitemmällä lepolomalla noita vapaapäiviä voi olla jopa viikon verran jonka jälkeen taas pusketaan yövuoroja ja sit taas useamman päivän loma

lol.. Kytät pysäytti ja pyys tyhjentää repun jne. Ku ne etti jotain "hiipparia". Oon aika hiippari ;D sanoin et nyt sit nopeasti ku juna lähtee. No ei siinä mitään. Hyvät päivän jatkot toivotteli.

lol.. Kytät pysäytti ja pyys tyhjentää repun jne. Ku ne etti jotain "hiipparia". Oon aika hiippari ;D sanoin et nyt sit nopeasti ku juna lähtee. No ei siinä mitään. Hyvät päivän jatkot toivotteli.

Mitäs oot niin diilerin näköinen. Tosin en oo koskaan sua edes nähnyt mutta silti... :D

Ei vain ne etti varmaankin jotain harmitonta pilven polttelijaa. Resurssien haaskuuta sellanen! :curs:

Hyvää huomenta, pikku hompit!
Mitäs se preijeri on taas koheltanut?

Back
Ylös Bottom