Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuuntelen kasaria ja juttelen mesessä yhden tytön kanssa "maailman menosta"... Kohta vois unille vaikka.

Mitä sanotaan naiselle jolla on kumpikin silmä mustana?
- Ei mitään, olen sanonut jo kahdesti.

Vaikuttaako muuten runkkaaminen ennen salia reeniin negatiivisesti? Salilla runkkaaminen ainakin vaikuttaa positiivisesti ilmapiiriin, kaikilla vapautunut, välitön ja läheinen mieli sekä tunnelma.

Vaikuttaako muuten runkkaaminen ennen salia reeniin negatiivisesti? Salilla runkkaaminen ainakin vaikuttaa positiivisesti ilmapiiriin, kaikilla vapautunut, välitön ja läheinen mieli sekä tunnelma.

Ei saa runkata! Salilla pitää olla sellanen fiilis että ois kaikilta valmis repimään päät irti:evil:

Vielä jos runkkaa sitä vierustoveria niin sehän se mukavaa vasta on.

Tässähän mä oon, oliko noin kova ikävä? :haart:
Oli, kadotin hetkeksi välilehden kasipäkistäsi. :itku:

E: Dinho, kympin käsipaino perseessä parantaa huomattavasti penkkimaksimia.

Ei enään mua?:(
pedobear_seal.jpg

Bedo Bear tulee kuitenkin vielä tänä yönä sängyn alta:wtf:

Näytitkin siltä kyllä:lol2:

Mitä se on?:wtf: Popcornia?

Back
Ylös Bottom