Sun reittä pitkin kävelee just karvainen tuhatjalkainen.. :wtf: Kato vaikka!!
Eikä kävele. Tiiän sen siitä, ettei mikään raatele, revi, pure, sylje tulta ja happoa eikä edes tuhoa minua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun reittä pitkin kävelee just karvainen tuhatjalkainen.. :wtf: Kato vaikka!!
Ei mulla oo vielä synttärit. Vaadin onnitteluja sunnuntaina. Haha!
Mitä sängyssä pyörimistä se koneella istuminen on?![]()
Jokusen aikaa sitten nappasin läppärin tähän sängylle kun loppu muu tekeminen:D Pitää muistaa sitten onnitella sua uudestaan sunnuntaina;)
Vois tästä painua kans pehkuihi, tai ainaki kuuntelemaan musiikkia ja parantelemaan sydämmen haavoja.
Vaadin myös juustokakkua synttäriksi. Tosin ajattelin käskyttää oman ukon tekemään sen.
Onnistuiskohan multa raahata tää pöytäpönttö sänkyyn.
Ei taida meikäläiseltä toi juustokakun leipominen onnistua:D Kokeilet raahata sen koneen, arvelen kyllä ettei hirveän hyvä idea ole:D
Aloin kattoon ja mietin, että onpa tylsää.
Mut eihän mulla ollu ees kaijuttimet päällä!
:D Että näin:lol2:
mulla jotenki läski fiilis tänää fudistreeneis, hirvee kankee... jotenki... noh onneks olympialaiset koht ja oon kyl iha fiiliksis :arvi:

ehkä jollain kuulantyöntäjällä... on noita lajeja kyl iha sairaasti siel :O miten ihmeessä softball voi olla olympialaji :wtf:nii mieti jos ois olympialaisissa läskifiilisehkä jollain kuulantyöntäjällä... on noita lajeja kyl iha sairaasti siel :O miten ihmeessä softball voi olla olympialaji :wtf:
Mun lempilajit olympialaisissa on seiväsmatkat ja ampumapaini.