Siis voi vittu mikä bussikuski!
Tulin bussilla 20 minuutin matkan jollakseen 8 aikaa aamulla. Olin tietenkin hiton väsynyt. Puhuin puhelimessa n. 2 minuuttia ennen oman pysäkin tuloa, mutta sitten ajattelin pitää hetken silmiä kiinni..Menin pysäkkini ohi josta seuraava oli päätepysäkki.
Bussi käytännössä vaan menee päätepysäkille ja lähtee n. 4 minuutin päästä takasimpäin ja pysäkkini olisi siitä seuraava.
Bussikuski: "Tämä on päätepysäkki"
Minä: tiedän, menin oman pysäkkini ohi vahingossa..
Bk: ai miten niin menit? Tämä on päätepysäkki!
Minä: tiedän, odotan tässä hetken ja jään sitten seuraavalla...
bk: tämä on päätepysäkki, mikset jäänyt!?"
Minä: Nukahdin!
bk:Nukahdit??
Minä: joo, NUKAHDIN!
bk: Miksi nukahdit? Tämä on päätepysäkki?
Minä: no hitto, nukahdin vahingossa, menin pysäkkini ohi ja nyt ootan hetken, jään sitten seuraavalla..
bk: Miksi nukuit???? Kuulin että puhuit puhelimessa...
Minä: JOO; puhuin, mutta sitten vahingossa menin pysäkkini ohi kun nukahdin!!!!!!!
bk: Miksi nukahdit???
Minä: voi helvetti, nukutti!!! Kello on 8!!!! Ja jään seuraavalla!:curs:
bk: mikset kävele??? Tämä on päätepysäkki.
minä: koska mä en jaksa, mulla on kylmä jA JÄÄN SEURAAVALLA, VOIN ODOTTAA!
bk: Miksi sinulla on kylmä, ei tuolla ole kylmä? Sinulla on takki!
Minä: vittu mulla on kylmä, ei ole housuja, näetkö??? (Oli minihame ja jakkutakki ja satoi ja olin ihan litimärkä)
bK: Tarttuu reiteeni kiinni ja alkaa tunnustelemaan mun sääriä, sanoo "on sinulla housut, ei sinulla ole kylmä"
Minä: älä koske!!!
bK: Mikä sun nimi on???
Minä: vittu ei kuulu todellakaan sulle ja mä jään seuraavalla, ANNA OLLA!
bK: älä sitten nukahda...
Minä: No vittu en!!!!!!!!!!!!!!!!!:curs:
Siis oikeesti??? Mikä helvetin oikeus sillä on koskea mun reisiin ja alkaa inttää jotain paskaa. Mä olen maksava asiakas ja se bussikuski jonka kuuluu viedä mut perille, ei jauhaa paskaa ja käydä käsiks!!! Ois varmaa raiskannu jos siel takana ei ois ollut yks poika! Ahistavaa!