Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No eihän ne ole mitkään kunnon bailut, jossei Alyssa ole siellä kiipeilemässä minihame päällä ja reidet ruhjeilla...Kännissä.

No eihän ne ole mitkään kunnon bailut, jossei Alyssa ole siellä kiipeilemässä minihame päällä ja reidet ruhjeilla...Kännissä.

NO ÄLÄ! :dance: (e: ja selvinpäin kylläkin, emmä juo)

Tietoisku: oon koko ikäni asunut suht lähellä Turkua ja viimeset 2v Turussa, mutta en ole koskaan ollut DBTL:ssä. Monta kertaa pitänyt mutten koskaan päässyt sinne asti :rolleyes:

Olin raitiovaunussa ja siinä lähellä yksi pikkuipana itki kovaan ääneen. Heti kun hän käänsi päätään ja katsoi minuun itku loppui ja se mokoma pikkuriiviö alkoi nauramaan. Kyllä siinä itseänikin alkoi hymyilyttämään melkoisesti.

Yle teema näyttää juurikin aika sairasta dokumenttia..Äijä on ottanu itelleen uudet hauikset ja rinnat,kävi rasvaimussa ymsyms..:eek:

hihiih, ihanaa kun mut mainitaan erikseen :D

Haista paska.

Kekkä meinaa mennä dbtl? Ite kelasin et vois käydä tsiiiiigaan mut ehkä mä kumminki vipellän selvinpäin hämptönis tän viikonlopun.

cff33e3f-1130-11dd-95c5-4b03aaae5441.jpg

why so serious?

Back
Ylös Bottom