Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hoho, käytiin jossain uudessa talossa saunomassa. se on jo jonkun randomin mutta eivät oo muuttanu vielä sinne. kaveri oli rakentamassa sitä nii sillä oli avaimet sinne![]()
ei niitten tarvi tietää että läpsyteltiin slaikoilla lauteita!No hyi kiva mennä 'uuteen saunaan' ku siel lauteilla on jo jotkut hikiset äijät käyttäny pyllyjään :(
jooh, meidän kovat jalkapallosessiot vei kaikki "paukut" :dance2:Ja muita eritteitä lauteet täyteen;) Mä voisin lähteä unille, kun alko väsyttämään niin kivasti.
herrajumala yritätkö kuihtua :DHöhöö hompit! Kauhee pumppi taas! Joko ollaan huulilla?
Päivän ravinnonsaanti:
Energiaa ~1600kcal
HH ~38g
Rasva ~70g
Proteiini ~200g
vähän pitäää hiilareit karsia.![]()

Joo, oon nii vitun läski. :/ Neljäs päivä VHH:ta menossa, melkein n. 2,5kg näyttää vaaka alaspäin, tänää kun salilla katoin. Ja energiaa riehua salilla on kovasti. SJMV murinat keräs vähän WTF-katseita.herrajumala yritätkö kuihtua :D
mä oon vaa syöny tänään ku pieni sika![]()
mä olen menevä ja rento, tuskin edes tottaJoo, oon nii vitun läski. :/ Neljäs päivä VHH:ta menossa, melkein n. 2,5kg näyttää vaaka alaspäin, tänää kun salilla katoin. Ja energiaa riehua salilla on kovasti. SJMV murinat keräs vähän WTF-katseita.
Mä olen se salin hikinen rölli,mä olen menevä ja rento, tuskin edes totta
toimeentulopuoli vakaa.
solakka, en silti hento enkä mikään rotta.
mä rakastan sua edestä ja takaa!
ihana runo, senkin hikinen rölli!Mä olen se salin hikinen rölli,
naisetkin tietää että on lahkeessa katkarapuna jölli.
Miehistä mä kuitenkin lämpenen ja tarraan,
varsinkin kun kaltaistasi poikaa takaa sparraan. :haart:
;)Tuunko sparraamaan? :haart:ihana runo, senkin hikinen rölli!;)
vois lähteä näkemään unta tuosta