Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on taas nähty Oulua joksikin aikaa:D

Nyt on taas nähty Oulua joksikin aikaa:D

Paska kaupunni
smoker.gif

Ihmettelin sitä itsekkin, kävelin vain portsarin ohi ja sanoin "iltaa" :D Yritin sitä ennen kolmeen paikkaan missä 18 ja 22 ikärajat, joista kaikista käännytettin ovelta mutta ei tältä :confused:

Monesti se onkin niin, että noissa k-18-22 mestoissa syynätään pahvit tarkemmin. Noihin k-24-mestoihin pääsee ku ei ihan yläasteelaiselta enää näytä ja on kunnossa.
Toi k-24 antaa vaan pokelle isomman skaalan valita asiakkaat.

Jokunen kilometri tuli siinä käveltyä mutta siltikään mitään selkeetä muistikuvaa ole keskustasta:D Oli ihan kiva reissu. Kaikkialla luultiin parikymppiseksi:dance:

Oulussa olin tosa to-pe aikoihin.

Nyt tuli vedettyä sen verta volttia että mahas kiertää, vihtu.

^_________________________^

Grrrrrau oon peto.

Gr.

Grrr...

AuAuAUUUuuuuuuu........

Poistun. Jatkakaa.

Ilmoittaudun paikalle

Nyt on vähän wtf-olo.

Otin äipän 80% suklaalevystä palan ja tämä sitten sano että "niin ku säkin syöt vaan kaikki mun suklaat"... Kilahdin täysin ja sanoin/huusin et "mitä vittuu tää on eka pala minkä oon koskaan ottanu mistään sun vitun suklaasta, vihaan sitä ku sä aina läskistät mua tolleen!" sit heitin suklaapalan äitii päin ja huusin "siin on sun suklaat, en ois halunnutkaan" :D:D

En tajuu miks tein noin :D

Back
Ylös Bottom