Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

miks telkkarista ei tuu mitään?
Ei tulekaan. Siksi minulla ei ole ollut televisiota enää vuosiin. Jos jotain leffoja katsoo, niin ne voi katsoa koneen 22" näytön kautta tai mennä elokuviin. Telkkarista kun ei tosiaan tule mitään katsomisen arvoista ja se on turhan helppo laittaa päälle ihan muuten vaan aikaa kuluttamaan, niin luovuin siitä kokonaan.

Edit: Olipas herkullinen salaatti :kuola:

Ei tulekaan. Siksi minulla ei ole ollut televisiota enää vuosiin. Jos jotain leffoja katsoo, niin ne voi katsoa koneen 22" näytön kautta tai mennä elokuviin. Telkkarista kun ei tosiaan tule mitään katsomisen arvoista ja se on turhan helppo laittaa päälle ihan muuten vaan aikaa kuluttamaan, niin luovuin siitä kokonaan.

Edit: Olipas herkullinen salaatti :kuola:

Jos ei olisi jalkapalloa ja/tai jääkiekkoa (kiitos Canal+), niin tuo voisi ollakin totta...

-EDIT- Salaatin laadusta en osaa sanoa mitään.

wUt!

Ei nukutakukuta. Nälkä on, muttei mitään mitä haluais syödä jääkaapissa... Tai no, rahkaa on. Mutten jaksais ainakaan pelkkää nyt.

Hilipasen siis hakemaan muutakin, pysytellen spodiruuassa, vaikka mieli tekiskin pitakebua.

Jos ei olisi jalkapalloa ja/tai jääkiekkoa (kiitos Canal+), niin tuo voisi ollakin totta...

-EDIT- Salaatin laadusta en osaa sanoa mitään.
Tai Salkkareita! :wtf: :wtf: :eek: Kesäsin ei televisiota tarvitse kun niitä uusintoja ei jaksa katsoa, mutta muuten mulla on tv vaan Salkkareiden takia.

wUt!

Ei nukutakukuta. Nälkä on, muttei mitään mitä haluais syödä jääkaapissa... Tai no, rahkaa on. Mutten jaksais ainakaan pelkkää nyt.

Hilipasen siis hakemaan muutakin, pysytellen spodiruuassa, vaikka mieli tekiskin pitakebua.

mistä sä tähän aikaa saat kunnollista ruokaa?
mullakin jääkaappi ihan tyhjä, vastustin onnistuneesti pizza taxin houkutuksen ja nyt syön valitettavasti suklaata ja nektariineja. ei näin.

wUt!

Mä söin tänään kebun. Mut söin just minuutti sit rahkankin, pelkästään.

Tai Salkkareita! :wtf: :wtf: :eek: Kesäsin ei televisiota tarvitse kun niitä uusintoja ei jaksa katsoa, mutta muuten mulla on tv vaan Salkkareiden takia.

No saati Salkkarit sentään.... :D

mistä sä tähän aikaa saat kunnollista ruokaa?
mullakin jääkaappi ihan tyhjä, vastustin onnistuneesti pizza taxin houkutuksen ja nyt syön valitettavasti suklaata ja nektariineja. ei näin.
Eläintarhan Neste/K-Market on 24h. Valikoima ei nyt järin laaja ole, mutta aina sieltä jotain keksii. Sinne siis.

edit: elasto, kyllä mä noi rahkatkin vielä ehdin syämään tässä... :D

Back
Ylös Bottom