Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

[avautuminen] ARGH. kfkdsjdgjdkjghkjdfghjkdfhgjshgiopoaeiroiejafjzdvm.
Vihaan lapsia :curs: ei vittu niiltä sais kaikilta poistaa liikunta- ja puhekyvyn siihen asti kunnes ne on jotain 12v.
Aloitin WL-esseen.Istuin terassilla, aurinko paistoi, päällä oli täydellinen flow ja punakynä suhisi kun merkkailin näytelmistä esseeseen laitettavia kohtia. Sitten kuuluu "MOI!!!!!", veljenpojat juoksevat pihaan. Nyt ne on ollut täällä sellaset 2h, seuraavat mua ympäriinsä enkä saa aikaiseksi enää yhtään mitään.
[/avautuminen]

ei toimi toi peli

Hmm.. Latasin ton pleijerin ja tulee, että asennus onnistu ja silti toi hakee taas jotain liitännäistä... Vitun mozilla.

Lähetäänkö Kimsson tänään shotgunnaamaan?
Ei me lähetä tänään minnekkään, saattaapi olla, että koittaa joksikin aikaa ne ajat, kun meikäläinen ei pulloon koske. Saa nähdä miten pojan käy. :rolleyes:
Tänäänkin niin paska olo, että käyn max yksillä ulkona ja sit takas sisään sairastamaan. Mut jos mä sen yhden shotgunnaan? ;)

ja justkun mä kelasin että tänä kesänä ei oo enää ryyppyreissui nii kaveri soitti et lähtisin huomenna terassille, toisel on tuparit, kolmannel synttärit ja sit joku vitun roadtrippiki pitäs käydä kattoon läpi.. eihän se ole pakko juoda ja voin istuu himas koneel..

Ai saatana toi keli <3 arska on vaan niin ihana asia..

Mutta silti on intoo mennä salille, mikä on ihme :)

ja justkun mä kelasin että tänä kesänä ei oo enää ryyppyreissui nii kaveri soitti et lähtisin huomenna terassille, toisel on tuparit, kolmannel synttärit ja sit joku vitun roadtrippiki pitäs käydä kattoon läpi.. eihän se ole pakko juoda ja voin istuu himas koneel..
Sure you can. ;)

ps. :kippis1:

Ostimpa sitte ekan ja vikan kerran unköl benzin pikariisejä, nää jotain vitun riisimuroja, kelluu kattilas vedenpääl loloollololo

Meniks sä urpo avaan sen pussin?

Eikö niissä pikariiseissä ole sellanen pussi ympärillä?

Tää oli unköl benz oranssi pahvi loota, avasin avaus läpän kyljestä ja kaadoin kattilaan missä oli vettä...

Luin just manuskan ja meni vähä vituiks tän mukaan...

Oli muuten Vaikeusaste: Helppo

Mut riisiltä se näyttää jo.

Ja ne tosiaan oli sellasia riisimuron näkösiä kevyitä pulleita kelluvia.!.

Njjaaa ne on sit jotain muuta jotka on pussissa.. siis laatikon sisäl sellassis pienis pusseis.

Joo. Ne on niitä astianpesutabletteja. Ainakaan Sun-tableteissa sitä pussia ei saa avata.

Niin minkä kokosia noi normiriisti olikaan? Vähän peukalonpäätä isompii?

Muistatteko niitä örkkejä joskus vuonna miekka ja kilpi kun ne pussit pisti veteen ni niistä tuli örkkejä!!! LOL!!!

En muuten muista! LOL!

Back
Ylös Bottom