Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikäs on aceri? :D tiedän itse tonkaa vertaa koneista :D

Ehkä minä en sitten kysy sulta näistä hommista..:)

Mittasin kuumeen ja oon pelastettu. 37 vaan. Mutta tässä on se huono puoli, että jos ja kun yritän nukkua niin en saa unta ennenkuin kuumetta on tarpeeksi. Niinkuin viime yönä: nukkuminen onnisti heti kun oli taju poissa kuumeen takia.

Dutteri, oletko käynyt lääkärissä asian tiimoilta? Siellähän se saattaisi selvitä. Paino sanalla "saattaisi".

Mitäs hemmettiä.. kello kohta 1.00 HÄRRE GYYD että pakkotoisto on mukaansa tempaava. Se on moro ja öitä :)

Dutteri, oletko käynyt lääkärissä asian tiimoilta? Siellähän se saattaisi selvitä. Paino sanalla "saattaisi".

En oo käyny, koska ei tää niin vakava ole. Ei tämä tunnu muista flunssista poikkeavan muuten kuin, että on rajumpi.

No helevatta tolla saa enemmä ku hyvän koneen :hyper:

Onneksi ei tarvi itte maksaa ku puolet ja kun tuota säästöäkin on kertyny ni kehtaa ostaa sen hyvän koneen. Ja ukko tarvii kuitenki joihinki hifistelypelihommiin vähän paremman konen. (kai?)

Ostan siis kannettavan.

Kaiuttimiks: LOGITECH Kaiuttimet 5.1 Z-5500 300€
näytöks: Joku samsungin 20-22 tuumane 200-300€

Sit jää se about tonniki jopa koneesee, mm. huutonetissä on tosi hyviä paketteja ja vielä uusia myynnissä. Hiiri ja näppäimistö sitten siihe päälle, sellaset mitkä sopii omaa kätösee.

Edit. ai kannettava :&

ei tarvi sit tota näyttöö ostaa, no noi kaiuttimet o ainaki hyvät ^^

Kaiuttimiks: LOGITECH Kaiuttimet 5.1 Z-5500 300€
näytöks: Joku samsungin 20-22 tuumane 200-300€

Sit jää se about tonniki jopa koneesee, mm. huutonetissä on tosi hyviä paketteja ja vielä uusia myynnissä. Hiiri ja näppäimistö sitten siihe päälle, sellaset mitkä sopii omaa kätösee.

Aikamoinen raahattava tulis kannettavasta tuolla näytöllä!

En tainnut mainita ajoissa etten osta pöytäpönttöä.

Mut nyt nukkumaan siitä. tai siis minä meen. Ei tässä jaksa koko yötä roikkua: olis vielä seittemän tuntia aamuherätykseen. Öitä vaan!

Hmm. Oli taas niin hyvä idea mennä aikasin nukkumaan niin nyt ei tule unta palloon sitten millään...

Kyllä parempi on terottaa käsin. Töissä joskus teroittelen veittiä samantapaisella laitoksella joka hyrrää jotenkin ja teroittaa. Tulee huono, mutta jos päälle hivahuttaa parilla erilaisella teroittimella niin sitte tulee hyvä!

Vika on siis siinä, että terottaa jotenkin "yli" ja sitten niistä tulee huonoja.

Et satu merkkiä muistamaan? En mä halua anyway mitään missä on moottori, ellei joku onnistu ylipuhumaan.

Kikkelis kokkelis vaan. Ei kellään sattuisi olemaan kokemuksia veitsienteroittimista? Siis sellaisista mihin laitetaan puukko loveen ja sitten vaan vedellään edestakaisin. Fiskarsin teroitin mikä faijalla oli joskus vuonna kivi ja miekka oli ainakin täysi paska. Mutta se oli varmaan ekoja härveleitä mitä markkinoille tuli, joten eiköhön ne ole kehittynyneet niistä ajoista.

No itse ainakin olen enemmän kuin tyytyväinen omaan Fiskarsiin. Meiltä löytyy sellainen, mitä ne nykyään marketeissakin ovat. Teroitinkiveä saa kääntää sopivaan kulmaan ja siitä vain veteleen. Teroitan aina varmuuden vuoksi yhteen suuntaan, vaikka en edes tiedä kärsiskö terä edestakaisesta liikkeestä.

Tyhmä kysymys, mutta mihin sä käytät niitä veittiäs? Siis jos käsitin, nii ne on jotain vähän hienompia tai erikoisempia? Vai millasta ei voi puikolla ja kivellä terottaa kunnolla :D Nii ja yks on ainakin hyvä suorille terille - timantti kivi tai mikä lie

Back
Ylös Bottom