Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sadas viesti HAAA:dance2::dance::kippis1:

PS: Onks mä nyt niiku inessä tässä inside piirissä? Vai paljonko tarvii viestei sendii että pääsee inside piiriin? +200 ? +1000? + vip?

No onnee :D Sun pitää läpästä salainen wtf testi että pääset messiin..

On se kumma miten kuumana porukka käy tuollaisesta leikkimielisestä nettichattailystä. Näkee, ettei jengillä ole juuri mitään tekemistä elämissään. Mulla on melkein yhtä iso vesipää kuin Maikilla.

Kyllä taas vituttaa oma järjen käyttö! Perkale!!

Menin taas pelamaan rahojani paffin blackjackiin, ja hävisin sinne mitä olin just vedonlyönnissä voittanu.

On niin tyhmä ja lyhyt pinnanen että aina pitää lyödä päätä seinään.

edit: piti vähän avatua julkisesti itselleni, sori

Taitaapi olla pari/kolme kk kun viimeksi tähän threadin mittään kirjoittanut. Enpä ole muutenkaan pahemmin nettissä juuri kerinnyt viime aikoina roikkumaan. Tänään kaikki sitten tänään ostamaan kimput morsmaikuille Naistenviikon kunniaksi. Pieni vaiva, iso ilo.

niinpä, tossakaan viestissä ei missään kohtaa ilmaista halua yhtyä saman sukupuolen edustajien tai eläinten kanssa mihinkään seksuaaliseen aktiviteettiin.
Pitkä matka vielä..

Hoomenta! Joko ollaan huulilla?

Mikä päivä tänään on?

ONHAN SENTÄÄN PERJANTAI! :kippis1:

Sellanen kunnon sekoilu-olo edelleenkin... Kohta suihkuun ja menoksi!

Noniin hompit! Tänään juodaan sitten sitä alkomahoolia! Kuulin juttua että sillä saa karatekan kyvyt ja vitusti naisia!

Noniin hompit! Tänään juodaan sitten sitä alkomahoolia! Kuulin juttua että sillä saa karatekan kyvyt ja vitusti naisia!
Juodaan tänään ja huomenna! :kippis1: Teoriani mukaan jos saavutan yllämainitut tänään, huomenna saavutan ikuisen elämän!

Back
Ylös Bottom