Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

MissEvilEve kun antoi luvan niin aloittakaamme keskustelu edellisistä elämistä. Itsehän olen ollut monessa mukana, mm. Sommen ja Kurskin taisteluissa, virkamiehenä Ancien Regimen loppuajan Ranskassa kuin myös orjana antiikin Kreikassa. MissEvilEve on ollut 1700-luvulla Sisiliassa katolisena nunnana ja joutui pidättäytymään kaikesta seksuaalisuuteen liittyvästä. Sen takia hän onkin nykyisin miltein seksin ylipapitar, koska tiedostamattaan haluaa ottaa takaisin aikoinaan menettämänsä haureuden hetket.

Löpisen meses vaik pitäs mennä nukkuun.. ja kirjottelen paskaa tänne. Taitaa mennä ohi tuo tonni multa.

1199698190092.gif

Työtapaturma..

MissEvilEve kun antoi luvan niin aloittakaamme keskustelu edellisistä elämistä. Itsehän olen ollut monessa mukana, mm. Sommen ja Kurskin taisteluissa, virkamiehenä Ancien Regimen loppuajan Ranskassa kuin myös orjana antiikin Kreikassa. MissEvilEve on ollut 1700-luvulla Sisiliassa katolisena nunnana ja joutui pidättäytymään kaikesta seksuaalisuuteen liittyvästä. Sen takia hän onkin nykyisin miltein seksin ylipapitar, koska tiedostamattaan haluaa ottaa takaisin aikoinaan menettämänsä haureuden hetket.

Minä olin dinosaurusten kuningas, mahtava Roaar-Guurgh.

Joo setä vetäytyy nyt tonne makkarin puolelle. Huomisiin kultapuppelit.

Älytöntä toi veganismi, kyllä mä sen hyväksyn mutta sen tuputtaminen muille kyllä vituttaa. JKL:n keskustassa on joskus jotain hippejä näyttämässä niitä tehotuotanto- ja muita vastaavia kuvia.. Oon suunnitellu laittavani oman infopisteen siihen viereen jossa paistelen ihmisille ilmaiseksi lihaa ja voisin samalla vaikka valmistaa ne pihvit siinä alusta loppuun :piis:

MissEvilEve on ollut 1700-luvulla Sisiliassa katolisena nunnana ja joutui pidättäytymään kaikesta seksuaalisuuteen liittyvästä. Sen takia hän onkin nykyisin miltein seksin ylipapitar, koska tiedostamattaan haluaa ottaa takaisin aikoinaan menettämänsä haureuden hetket.

Mistä tiedät että näin on tapahtunut? :D Voisi kyllä selittää montakin asiaa...

Rauhoittakaahan tämä thread yön ajaksi, niin minäkin näen sen tuhannennen sivun saavuttamisen sitten iltapäivällä.

Kiitos ja öitä!

Ei tosiaakaa pysty menee nukkuu, kutittaa joka paikkaa, ku satuin törmäämää pallontallaajien palstalla juttuihin ötököistä.

Ja mä ku vaa etin tietoa venäjänmatkailusta..

Hurskastelija joutuu vaikeuksiin, ellei ota kahdella tuopilla. Meno vain yltyy toisia seuratessa ja ravikilpailun huuma saa ihmisen murtumaan. Kouraan mahtuva palkka on se joka ratkaisee pidemmässä juoksussa. Jos saat liikaa niin ylihän se hölskyy ja joudut pyyhkimään ja täten tuhlaamaan. Jos moitit toista saat pahan pellen kirouksen yllesi ja joudut vaihtamaan lakanat joka yö. Merellinen tunnelma puhdistaa likaisimmankin mielen.

Back
Ylös Bottom