Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tuli ipodi.. oon suht yössä tämän kanssa.. räpelsin tyhmien kysymysten kerhoon tämmösen ja kukkaa ei oo vielä joutanu vastata:
oookey, toi kolomonen se taitaapi olla :hyvä:

...muutes miten tohon tehään jotain soittolistoja vai voiko semmosia ees tehä...?
ja mitä podcastit meinaa

(oon suht kujalla tämän kanssa...) :)

e. ja vielä semmonen että saako tuota räpeltää sillon ku tuo on koneessa kiinni ja lataa itteesä ?

e.. ja vielä että saako tuon irrottaa vaikka se ei oo ladannu täyteen? ekaa kertaa o latautumassa :confused:
pitäs nyt tietää että voinko ottaa tuon irti ja lähtee lenkille.. noin tunnin on latautunu tuossa.

janpa "apple-nörtti" japkomon, auta ! valaise minua :whip: :D

tuli ipodi.. oon suht yössä tämän kanssa.. räpelsin tyhmien kysymysten kerhoon tämmösen ja kukkaa ei oo vielä joutanu vastata:
pitäs nyt tietää että voinko ottaa tuon irti ja lähtee lenkille.. noin tunnin on latautunu tuossa.

janpa "apple-nörtti" japkomon, auta ! valaise minua :whip: :D

Kyllä sitä kannattaa se 16 tuntia ladata ekaa kertaa akun käyttöiän maksimoimiseksi.

Kyllä sitä kannattaa se 16 tuntia ladata ekaa kertaa akun käyttöiän maksimoimiseksi.
tuossa lukee että Charge fully (up to 3 hours) while computer is awake.

...hetkinen, siinähän se lukee... eikös charge fully tarkota että lataa täyteen? :dance2:

No moi.

Tiäräkste pojjaat, eilen näin Helsinki-Vantaan kentällä pitkän ja todella nätin poliisimimmin. Ai että, kun on seksikästä kaunis nainen univormussa.

PBF147-Utter_Pig.jpg

Mites tää ketju on näin kuollut ja Reinzellkin on vaan vässykkänä ja haikailee ;)

Back
Ylös Bottom