Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Öitä vaan kaikille! Meillä täällä taas Ritari ässä pauhaa, joten yritän vielä hetken pysyä hereillä tän koneen avulla...Ei kait tuo jakso voi ikuisuuksia kestää!?

Kierrä vaan puukkoa haavassa :( :itku: Saatana että olin pässi kuukausia sitten kun en ostanu lippuja vaikka piti. Saatto olla pomon viimeinen Suomen vierailu... Onhan tuo aivan päällikkö :rock:

Kierrä vaan puukkoa haavassa :( :itku: Saatana että olin pässi kuukausia sitten kun en ostanu lippuja vaikka piti. Saatto olla pomon viimeinen Suomen vierailu... Onhan tuo aivan päällikkö :rock:
Oli ihan hieno keikka. Pomo osas kyllä ottaa yleisönsä. Lava oli aika surkee ja keikka kesti noin kolme tuntia.

HAHAAA TAMMERFEST ROCKS!
Olin tänää saada kahelta naiselta mutta häröilin itteni úlos uhkaavasta tilanteesta :dance2:

EDIT: Vettä sataa ja aurinko paistaa taitaa tulla kesÄ!!!!!!!!!!!!!!!! hähäää joo joo!

Perkele vieköön... Pitkästä aikaa yö että ei vaan uni tule. Kahesti jo käyny sängyssä about tunnin verran pyörimässä. Kai tässä sit vois valvoo koko loppuyönkin... Pitäs vaan 6-7 välillä lähtee ajelemaan Jyväskylä->Seinäjoki, noh kai sitä hereillä (ja hengissä) pysyy. :D

Jumalauta, että oli jännät paikat äsken töistä tullessa! Kiihdytin aika reippaanlaisesti alamäkeen, ylinopeutta oli ehkä parhaimmillaan 15-16 km/h. Noh, seuraavaksi näin sitten ylämäen puolivälissä, että perkele poliisikos se siellä huitoo. Kuumotti aivan tajuttomasti, ja seuraavaksi hidastinkin siinä vähän kun saavutin sitä hahmoa, mutta kas, se paljastuikin lopulta juopuneeksi teiniksi sinisessä college-paidassa, joka yritti vain saada kyytiä. Huokaus ja helpotus. Olin oikeasti vähällä kusta alleni siinä pelossa, että nyt ne ensimmäiset sakot sitten tuli... Onneks ei sentään. :eek::D

Edit. WTF?! Ulkona kuului polliisien pillien ujellusta. Ei voi olla... :wtf:

Noniin.
3 tuttua kävi sitten kimppuun porukalla. Halusivat viedä multa rahat ja siinä onnistuivatkin, yhdeltä sain legot kurkkuun, sitten tuli pullosta päähän. Nyt on aika paska olo, vois ruveta nukkumaan ja kun herään niin tehdä muutama asia selväksi ystävyydestä ja lojaaliudesta glockin komennuksella. Vittu

Back
Ylös Bottom