Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitä mitä Misukka kaipaa sinne pakaroiden väliin..?

Ruuvimeisseli

mitä vittuaah

Aijaha

tarviiko yleensä varata parturiin aika vai mennä vaa ?

en oo koskaa käyny :D :nolo:

Jos se on semmonen parturi että ne ottaa ilman ajanvarausta ni sit senku menee vaan ja voihan ne ottaa muutenkin jos on tyhjää kalenteris sil hetkel

MITÄÄÄ?? ihme sälli :) Pitää yleensä varata aika, tai sitten voit vaan astella sisään ja kysyä millon olis seuraava aika ja että ehtiskö heti, jossain irokeesissä ei nyt kauhean kauaa mene.

Tänään on Lily Allen-päivä

Yritän tässä parhaani mukaan ryypätä mutta kokoajan tuntuu että sammuisin :( Niinpä keitän oikeen reilut sumpit ja sekottelen vähän konjakkia >: ( :thumbs:

Senku menet vaan ja kysyt onko aikaa.

Kaipailen selänpesijää... enköhän pärjää tuon harjankin kans :D

Pili.
Pippeli.
Kulli.
Kyrpä.
Penis.
Siitin.
Ilotikku.
Käärme.
Kypton.
Jölli.
Jökötin.
Keihäs.
Varsi.
Molo.
Mulkku.

Rakkaalla pojalla on monta nimeä :D

Yritän tässä parhaani mukaan ryypätä mutta kokoajan tuntuu että sammuisin :( Niinpä keitän oikeen reilut sumpit ja sekottelen vähän konjakkia >: ( :thumbs:
Älä anna sille nukahtamisen tunteelle periksi! Kun pääset sammumiselle otollisimman hetken ohi sammumatta, selviät koko yön :dance:

MITÄÄÄ?? ihme sälli :) Pitää yleensä varata aika, tai sitten voit vaan astella sisään ja kysyä millon olis seuraava aika ja että ehtiskö heti, jossain irokeesissä ei nyt kauhean kauaa mene.
höhö, pienenä äitee leikkas ja nykyää kaverit :dance2:

Veikkaan et sä et oo paras henkilö kuittaileen kiimaisuudesta :D :D

Niinpä, aina se Alyssa on puhumassa mulle härskejä ja ties mitä...

Veikkaan et sä et oo paras henkilö kuittaileen kiimaisuudesta :D :D

Hiljaa mies. Mulla on syy, oon 6vkon pakkoselibaatissa. Se on jo aika paha :( Mut alan kyllä tottuu jo, olen löytänyt muita virikkeitä mm. taiteen parista.

Back
Ylös Bottom