Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saletisti hot!

Saletisti keimoja! Ihanku tossa kellossa nousis ahdot tai jtn kun pääsee töistä.

Moro keimot. Oon ihan umpirakastunu, että siitäs saitte!

Mä en... Vois ruveta nukkumaan, pääsis vaan...

rakkaus on turha juttu. Köyhät keksi sen ku ei ollu rahaa huoriin.
Get over it!

Älkää uskoko kyynistä Fuhreria. Rakkautta riittää kaikille. No worries. Kyllä joku aina jakaa sitä... rakkautta siis.

:)

Mulla ei kyllä oo pahemmin rahaa :(

miettikää ny mitä kaikkee tyhmää ihmiset (minäkin ennen) tekee "rakkauden" vuoksi.
Toiset kiipee kellotorniin kiväärin kanssa, jotkut rupee dokaamaan yms yms.

Ei jumalauta, kohta on pakko ruveta nukkumaan. Jutut ampuvat jo niin pahasti yli...

nyt vast alettiin päästä filosofisiin juttuihin.. Mitä rakkaus on? Sydämen, tuon tahdosta riippumattoman lihaksen funktioita? Ei, rakkaus on jotain muuta, rakkaus on sitä kun yksilö uskottelee itselleen tarvitsevansa elämänkumppanin, jonka kanssa jakaa ilot ja surut, eli elatusmaksut. Ja ei, en ole kyyninen, olen realisti. Tosin, melko väsynyt realisti.
Yleensä sanotaan että seksi on osa parisuhdetta. Itse olen sitä mieltä että parisuhde on osa seksiä.

Back
Ylös Bottom