Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

yes...
;)

sun täytyy osottaa mulle olevas kaikkia ylivertaisempi... Joku kiva ylistysteksti ois ihan jees tähän väliin...

:D

EI vaan, mulla on kädet täys noiden poikien kans...
Dinhokin tulee just aina oikeeseen aikaan...

en vaan vittu ymmärrä noita saatanan apinoita mitkä päättää noista rangaistuksista!
Toi saatanan mulkku ois pitäny määrätä 15 vuoden kidutukseen, eikä pelaamaan pleikkaria eristysselliin vantaalle.
Pikkutytön elämä aika pilalla luultavasti ainakin henkiseltä puolelta ja tää vitun runkkari on 2 vuoden päästä vapaalla, ehkä aiemminkin jos käyttäytyy hyvin ja on ensikertalainen. VOI VITTU sanon minä. Pitäs saada joku mil on munaa jakamaan sitä oikeutta kovalla kädellä. :curs:

On se Even kyllä pakko olla jonkun sortin perverssi jos viihtyy noin hyvin täällä kiimaisen sonnilauman keskellä missä vaan parrut heiluu ja lasti lentää.

yes...
;)

sun täytyy osottaa mulle olevas kaikkia ylivertaisempi... Joku kiva ylistysteksti ois ihan jees tähän väliin...

Not going to happen. Not now, not never.

On se Even kyllä pakko olla jonkun sortin perverssi jos viihtyy noin hyvin täällä kiimaisen sonnilauman keskellä missä vaan parrut heiluu ja lasti lentää.

No sehän on ollut selvää jo iät ja ajat :thumbs:
Jos tolleen ois vielä kirjaimellisesti niin eläisin unelmaani :kuola:

aika outo sais olla jos ei viihtyis?! :confused:

eikö tämä ole aivan normaalia ja hyvää seuraa :rolleyes:

Niin. No kumpi heistä sitten on normaali, Alyssa vai Eve? Molempia ei voi nimittää normaaleiksi ei sitten hyvällä tahdollakaan.

Muista että ketjussa on muitakin naisia... T-Byrd the Shemale ant Misukka TEH Pakarat! Ja monia muitakin aktiivisia vaikuttajia tilanteen mukaan. Onko kukaan meistä/heistä normaali?

ei kumpikaan, molemmat on tommosia seksin riivaamia hulluja, toinen kierompi kuin toinen.. :rolleyes:

Vaan kumpi on kierompi. Sitä ei moni tiedä ja kaikille ei kerrota...

No joo. Alyssa on se Twisted Sick Fuck täällä. Mä oon tämmönen siveellinen "kirjastonhoitaja". Vahdin vaan ettette hurjistu liikaa, muuten en itse edes kirjoittelisi tänne.

Muista että ketjussa on muitakin naisia... T-Byrd the Shemale ant Misukka TEH Pakarat! Ja monia muitakin aktiivisia vaikuttajia tilanteen mukaan. Onko kukaan meistä/heistä normaali?

Ihan ne on normaaleja.
Kaikki muu on normaalia kuin sellainen ihminen joka tarttuu "viuhahtajaa" kammesta kiinni heti kun mahdollisuus on :D

en vaan vittu ymmärrä noita saatanan apinoita mitkä päättää noista rangaistuksista!
Toi saatanan mulkku ois pitäny määrätä 15 vuoden kidutukseen, eikä pelaamaan pleikkaria eristysselliin vantaalle.
Pikkutytön elämä aika pilalla luultavasti ainakin henkiseltä puolelta ja tää vitun runkkari on 2 vuoden päästä vapaalla, ehkä aiemminkin jos käyttäytyy hyvin ja on ensikertalainen. VOI VITTU sanon minä. Pitäs saada joku mil on munaa jakamaan sitä oikeutta kovalla kädellä. :curs:

poliitikkojen pitäs muuttaa lakia (tai kuka vaa joka pystyy sen tekemään) kun tuomareilla on selkeet määräykset minkä voi antaa. tyyliin "on tuomittava ehdottomaan vankeusrangaistukseen vähintään 6kk ja enintään 3 vuodeksi." tuomarikaan ei ole lain yläpuolella, ja eräs tuomari sanoi kerran aamutv:n haastattelussa että ne tapaukset joista tulee pieni tuomio on erittäin epäselviä hyväksikäyttö tapauksia joista ei voi tuomita isoja rangaistuksia. oikeille raiskaajille joissa on selvä näyttö tuomitaan edelleen 5-10v tuomiota (hänen mukaan).

toki mun puolesta raiskaajat pitäs jättää mätänemään linnaan koko elämäks, kuten kaikki vittumaiset rikolliset.

Mäkin pidän teistä.
Normaaleja oomme kaikki, oomme kaikki, kaikki.
porsaita Even oomme kaikki, oomme kaikki, kaikki.

Paitsi mä.

siiiinä ja miiinä
paitsi mä
siiiinä ja miiiinä
paitsi mä...

Eve on sellanen kirjastonhoitaja, että...

hoitaja :kuola:

hoitaa kaikki paikat kuntoon...

Alyssa taas on sellanen, että sitä hoidetaan... kirjaimellisesti.

Kiva, just sain aamupalan syötyä, 4D:tä telkkariin ja ajattelin vähän selata pakkista kun toi onkin aika tylsä dokkari... Ja täällä tollasta juttua :S

nojoo. alyssa on nymfon alku ;)

...kohta tulee käsilaukusta :lol2:

:rolleyes: itseasiassa yks mun luokkakaveri sanoo mua aina nymfoksi :D en tiedä miksi.

Vaan kumpi on kierompi. Sitä ei moni tiedä ja kaikille ei kerrota...

No joo. Alyssa on se Twisted Sick Fuck täällä. Mä oon tämmönen siveellinen "kirjastonhoitaja". Vahdin vaan ettette hurjistu liikaa, muuten en itse edes kirjoittelisi tänne.

Hahah, kiitti :jahas: Ite oot Twisted Sick Fuck, mä vasta opettelen ;)

okei, sovitaan, että ootte molemmat... melkein...
Ja sitten mä näytän mitä tehdään...?

anyone?

Guys...........
Girls don't wanna play with me

:(

Mäkin pidän teistä.
Normaaleja oomme kaikki, oomme kaikki, kaikki.
porsaita Even oomme kaikki, oomme kaikki, kaikki.

Paitsi mä.

siiiinä ja miiinä
paitsi mä
siiiinä ja miiiinä
paitsi mä...

Eve on sellanen kirjastonhoitaja, että...

hoitaja :kuola:

hoitaa kaikki paikat kuntoon...

Alyssa taas on sellanen, että sitä hoidetaan... kirjaimellisesti.

Miksi sä et oo?

Koska sä oot mun.

mä annan, sä otat
Mä otan ja muut... on vaan..

;)

hähähähh

Back
Ylös Bottom