Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ettekö kertaakaan ole ajautuneet "siihen" hommaan?

Ei me oikeastaan muuta tehdäkään :rolleyes:

Ja miksi me ei seurustella? Koska kummastakaan ei olisi siihen, turha pilata hyvää juttua tekemällä siitä liian monimutkaista.

e. pyssy oot ollu kiva porsas :(

No voi vitun pervot namaa kiinni nyt rupee vituttaan kun mä en saa mitään!! :D

e. pyssy oot ollu kiva porsas :(
Tiedetään...:( Niin oon vaan ollu, mut nykyään:rolleyes:...No minkäs sitä luonnolleen mahtaa. Naiset on edelleen ihania...ja niin vähän aikaa...
edit : Olen oppinut, etten enää lupaa mitään. Pelisäännöt pitää olla alusta asti selvät.

Nyt nukkumaan, öitä kaikille tasapuolisesti. :)

Hmm...milloinkohan mulle tulis inspis pelata toi Halo 2 loppuun..? Lojunu tuolla jo muutaman vuoden venaamassa pelin jatkumista...

Misukka :

Sun avatarin vaihto on räjäyttänyt kävijämäärän profiilissa. Jo yli TUHAT kävijää. Nice..:D

Edit : On kyllä itsekkin tunnustettava, että nätti P...Y:thumbs:

Totta, mut onks toi sellain asia mikä jää tooooooooosi kauheesti vaivaamaan jos se jää kesken :D
Taitaa olla kun tupsahtaa mieleen aina silloin tällöin :D:D

Misukka :

Sun avatarin vaihto on räjäyttänyt kävijämäärän profiilissa. Jo yli TUHAT kävijää. Nice..:D

Edit : On kyllä itsekkin tunnustettava, että nätti P...Y

Jep, siel oli jtn 740 visitoria eilen ennen avatarin vaihtoa mut tänään on menny tonni rikki :D

Taitaa olla kun tupsahtaa mieleen aina silloin tällöin :D:D

No sit sun pitää pelata se pois.

Misukka :

Sun avatarin vaihto on räjäyttänyt kävijämäärän profiilissa. Jo yli TUHAT kävijää.
Se oli taktinen teko :D

Ahh, toi salillakäynti on ihanaa pitkästä aikaa, paitsi jaloista on lähteny kaikki liha veke perkele..

Misukka haluu vaa vieraita profiiliinsa ;)

Ahh, toi salillakäynti on ihanaa pitkästä aikaa, paitsi jaloista on lähteny kaikki liha veke perkele..

Misukka haluu vaa vieraita profiiliinsa ;)

Tolla avatarilla ne vieraat tulee Misukalle kotiin, ei profiiliin...Senkun vain raakkaa rumimmat pois jonosta.:wtf:

Back
Ylös Bottom