Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

raju..?? :lol2: piti pari kertaa pysähtyy ja varmistaa et hengität viel :D

No sen mä tein vaan koska tiedän että nekrofilia on sun juttus. Niitä muita juttuja ei voida ees julkisesti täällä palstalla ruveta pohtimaan... :whip:

Hah, julmaa niin julmaa...

Evil is my middle name!

Tässä aiheeseen sopiva ruinaushaiku kaikille haikeille haikuajille:

"Päästäisitkö mut
Pinkkiin ponitalliisi
Siellä lämmin"

Awww... Solid. Sä osaat :haart:
Kaunista, Solidi, kaunista..

Fuhrer; 18,8 Posts per Day... Kunnioitettavaa :eek: Ehditkö missään välissä viettää vapaa-aikaa? Pohdiskele muuten kannattaako Even kanssa leikittelyä jatkaa. Sehän syö sut elävältä! Tosin olin jo viestissä 6525 sitä mieltä ettet ikinä opi..

Columbu. WORD! Sä tiedät!:thumbs:

...

BTW eikö ollut aika hyvä quote, suorastaan wtf-tasoa...

Täältähän niitä löytyy kokeilunhalusia nuoria miehiä pakkikseltaki vaikka kuinka. Kuinka vaikeaa se voi olla? :D

Niin no... Täytyy pitää silmät ja korvat auki, jos löytäisin just ne täydelliset miehet. En halua et se olis sit pettymys :/

Joo meni näköjään. :D Tarkoitin että kestätkö sä? Alyssa väitti että kestää, hänelle pointsit siitä. :)

Tollaseen on aina pakko sanoa että tottakai kestää ;) ihmettelin kyllä hiukan :D

niin kauan ku siin ei oo elämiä tai yrjöä ni mä oon messis. Eläimistki voidaan neuvotella :hyper:

Sä panet kaikkea mikä liikkuu. Liikkuminenkin varmaan neuvoteltavissa. :)

Jotkut miehet tuppaa olemaan turhan omistushaluisia/mustasukkaisia/homokammoisia, etteivät moiseen ihan heti lähtisi. Toki olisin enemmän kuin iloinen, jos löytäisin poikkeuksia :D
höpö höpö. kysyttiin tytöltä 5on1:stä vaa ei tohtinu. kummallisen siveellistä ;)

5 vs. 1. Siinä olis jo silmät ja korvatkin täynnä parrua.

Ehin ensin :P

muutama kaveri otti jonku kunnon lorton kanssa 6(-8)-1.. en muista monta niit oli mut ne kävi vuorotellen laittelee sitä :rock:

Lortto... ettei ois vaan jätkät uitellu mulkkujaan porukalla jossaki lämminvesisaavis?

Eli et kestäkkään ihan kaikkea. ;)

No jumalauta, kyl toi on pikkusen liikaa. :D

Jotkut on vähän tollasia nojoo, kyllä toi 5 on hiukan liikaa. 2 olis just täydellinen, ja tietty niin että mä olisin siinä kaiken huomion kohteena

oisko nöyrää ku ne jätkät rupeiski hoitelee toisiaan ku olit liian laiska :eek:

oisko nöyrää ku ne jätkät rupeiski hoitelee toisiaan ku olit liian laiska :eek:

No sit ettisin uudet miehet :D ei vaan, kyllä mä valkkaisin sellaset miehet joiden kanssa en haluis olla laiska :whip:

Kunnon poikaporukassa ei heteroita kaivata!

Back
Ylös Bottom