Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hellutarei!

Mites täällä voidaan? Kauas kesti Alyssan tikkienpoisto-operaatio? :)

e: kattelin tossa muutaman sivuston läpi äkkilähtöjä etelään ja voi elämä niitä hintoja :wtf: ei alle 500 e saa mitään järkevää ja niistäkin suurin osa bulgariaan tai turkkiin...

Viimeksi muokattu:
kuva110934.jpg

Tiputanssia ja arvatkaa kelle toinen menee :dance2:

Tulipas taas leikattua keijjo-letti, taidan piilotella seuraavan viikon kotosalla...

futaripoikia juoksi tuosta ohi... pitäisköhän lähtä perään :kuola:

Anna mennä ;). Kävin ostaa muute kk kortin salille, jumalauta en oo käyny salilla yli 3kk mitäköhä illalla siittä tulee.. :hyper:

Hellutarei!

Mites täällä voidaan? Kauas kesti Alyssan tikkienpoisto-operaatio? :)

e: kattelin tossa muutaman sivuston läpi äkkilähtöjä etelään ja voi elämä niitä hintoja :wtf: ei alle 500 e saa mitään järkevää ja niistäkin suurin osa bulgariaan tai turkkiin...

Ei itseasiassa kauhean kauaa, joku ~15min. Lähti suht helposti, yks oli hiukan ihon alla mutta onneksi oli just tossa viistosti polven alla, mulla ei ole tällä hetkellä siinä kohtaa kauheesti tuntoa eli ei repiminen sattunut :D

Äkkilähdötkin noin kalliita? :wtf: Näin kesällä ja loma-aikana on varmaan hirveästi kysyntää... Ota Ryanilta lento vaikka Lontooseen ja siitä jatko Algheroon, Sardinia kesällä on :haart:

Ei hitto, hemmetisti tekemistä vielä...

E. Alyssa, etköhän sinä saa vähän "lähtöö" täältäkin;)

:jahas:
Ai ollaanks mulle antaas banneja vai? :( :D

Mitä sä nyt Alyssalle oot lähtöpasseja antamassa? Mähän noista äkkilähdöistä vinguin...:hyper:

:jahas:
Ai ollaanks mulle antaas banneja vai? :( :D

En mä nyt ihan banaania meinannu sulle tyrkyttää mutta voidaanhan sekin ottaa sulle meidän "leikkeihin" mukaan;);)

E. T-Byrd, tuut messiin, kivempaa kimpassa;)

Mitä sä nyt Alyssalle oot lähtöpasseja antamassa? Mähän noista äkkilähdöistä vinguin...:hyper:

Tää taitaa olla tota Janpan poikahormoonien värittämää ajatusmaailmaa :D

Sä ja sun leikkis :D

E. T-Byrd, tuut messiin, kivempaa kimpassa;)
No ni nuori miäs, toi kuulostaa jo vähän liian tuhmalta. Mut kyllä mä frisbeetä voin teidän kans lähtee viskomaan...:D

Mulla on kivat leikit, sun pitää vaan tulla kokeilemaan niitä mun kanssa...:D

E. Ei se ollu mitään tuhmaa, mä ajattelin että leikittäis sellasia hedelmän syönti kutsuja, syötäs vaikka banaaneja, samalla vähän tota "kiellettyä hedelmää" ja omppuja...;)

Mulla on kivat leikit, sun pitää vaan tulla kokeilemaan niitä mun kanssa...:D

E. Ei se ollu mitään tuhmaa, mä ajattelin että leikittäis sellasia hedelmän syönti kutsuja, syötäs vaikka banaaneja, samalla vähän tota "kiellettyä hedelmää" ja omppuja...;)

Syötäks mulle sit kirsikoita? :rolleyes:

ai niinku sellaset nyyttärit vai..?:rolleyes:

Ammm, niinkö? Tuu todistaa;)

Heeei Heeeei! Poikki poikki poikkipoikki nyt heti!
Tää on "Yleinen keskustelu", hei cmoon. Menkää tonne Seksi/parisuhteet/deitti-osioon "söpöilee". :D

Back
Ylös Bottom