Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Darra.. Aamu 10-11 oksentelin ja sitte pääs nukkuu takas ku ei ollu nii paha olo enää :D

Mitäs darra keijoille?

ompa höntti olo... Ja tylsää, ja tasottavat loppu... Pitäs varmaan kaupoilta hakea hiukan menovettä ja jotain suuhunpantavaa.. Vittu kun ei jaksais. Pitäskö vaan sortua taas läskiruuan kavalaan syleilyyn?

ihan hyvin, kiitos. Ivalossa olin joo, ja käytiin vaan pyörähtää inarissa.
Aika vaatimattoman kokosia paikkojahan ne on. Mukavaa sakkia.
Tällä hetkel just pendoliinossa menossa stadiin päin..
Mites oma viikonloppu meni?

hyvinhän se meni :D
tänään pitäis ottaa uudestaan soppaa, mutta kattoo ny vähän tilannetta että liekö se ihan pakollista on ;)

pohjosessa on kyllä tosiaan lepposta porukkaa. osa on kyllä semmmosta vouhottajaa siellähi mutta kaikkiallaha niitä on

harmitti ku ei päässy kunnon koomaa ottaa päälle lappalaistyyliin :D
Meni yheltä kiinni ravintola mis oltiin, päästiin kuitenkin kotaan tosiaan jatkaa ja syömään kuivattua poroa.
Mihis meinasit tänään suunnata?
Ja toinen juttu, olisiko pk-seudulla innokkaita treenareita, ketä kiinnosta voimanostotreenit?
Tarttis pari hyvin motivoitunutta, pikkasen hullua treenikaveria :D

E: hm.. pari pikkutyttöä tuijottaa mua ihan ku oisin pöliny niitten karkit :eek:
Aika lopettaa bulkkaus? :D

Jaa että yheltä meni jo ravintola kii, aikas persiistä imo. Poro on kyl aika hyvää :).

Mitäs meinaatte tänää, paitsi et vetää kooman päälle? :D jos itte menis kans "pari" maisteleen johki päi, tulis vaan perkele aurinkooooooo!

harmitti ku ei päässy kunnon koomaa ottaa päälle lappalaistyyliin :D
Meni yheltä kiinni ravintola mis oltiin, päästiin kuitenkin kotaan tosiaan jatkaa ja syömään kuivattua poroa.
Mihis meinasit tänään suunnata?
Ja toinen juttu, olisiko pk-seudulla innokkaita treenareita, ketä kiinnosta voimanostotreenit?
Tarttis pari hyvin motivoitunutta, pikkasen hullua treenikaveria :D

E: hm.. pari pikkutyttöä tuijottaa mua ihan ku oisin pöliny niitten karkit :eek:
Aika lopettaa bulkkaus? :D
Jaa'a, tuossa naapurissa ainahi alotella ja siitä suunnistaa johonni :rolleyes:

ps. älä kiusaa pikkutyttöjä, senkin sonni ;)

kuivattu poro on ihan mielettömän hyvää. Siellä veisteltiin leu'ulla siivuja :D
Olis kiva päästä ottaa muutama olut kyllä. TIetäs vaan minne..

Noh noh, vaikka aika perverssi sika olen niin kyl mä pikkutytöt ätän rauhaan..
paitsi jos ne polttaa tupakkaa, kaikki ketkä polttaa on täysikäsiä :D

Darra alkaa kadota, onneksi...

Mitä tääl dissataan naisten ikää? Naiset on parhaimmillaan siinä 28-29v iässä! Ja aina vaan paranee siitä vanhetessaan!

:whip:

Back
Ylös Bottom