Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja tänään auto katsastukseen 3kk myöhässä :whistle:

Hitto oon kova jätkä, 10-tuntisen työpäivän jälkeen vielä salitreeni (Fuhrerin innoittamana etukyykyssä kasikertaakolmonen) ja useamman kilometrin kävely. Nyt palauttelen mäkkisafkalla ja limpparilla (kaupat ei enää olleet auki, mac onneks oli).

hienoa että voi olla avuks ;)
Tulin just, istuttiiin kodassa ja vedettiin happoa ja syötiin kuivattua poroa. Anabolian huippu!
Thank god for super-test and reindeer perkele! ;)

clock2.JPG

Fuhrer vanha kunnon poromies. Istuapa kodassa ja syödä poroa... Makaan sohvalla ja nörttäilen netissä.

Tein kuiteskin isommilla painoilla kuin sä, mutta ei ollut mitenkään hirveän kevyttä. Ei taida multa se sun tavoittelema 8*3*120 mennä ihan lähiaikoina rikki.

Moro marakatit, mulla on kova hiki päällänsä ja tekemisenpuutetta töissä.

Fuhrer vanha kunnon poromies. Istuapa kodassa ja syödä poroa... Makaan sohvalla ja nörttäilen netissä.

Tein kuiteskin isommilla painoilla kuin sä, mutta ei ollut mitenkään hirveän kevyttä. Ei taida multa se sun tavoittelema 8*3*120 mennä ihan lähiaikoina rikki.

ja on muuten ihan helvetin hyvää se liha! Prodee joku 50g/100g.

Paljos oli malmia? Pitää mennä yrittää nokittaa sut heti ku on jalkapäivä :D

85 :david:

En oo tottunut noin lyhyihin sarjoihin ja noin moneen sarjaan etukyykyssä.. Siinä ja siinä meniskö nuo sarjat 90 kilolla enää, ehkä menis, mutta seuraavana päivänä en kävelis :D Nytkin on kohtuu rikkirevitty olo reisissä.

tollee etukyykky kannattaa tehäki. Siin ei pitäs tehä yli 6-8 sarjoja ollenkaan.
Pitääpä laittaa 90 seuraavaks, sit sä paat 95, sit mä panen 100..

Mä jäisin tuosta leikistä kyllä aika pian :D

Mulla kusee tekniikka lyhyissä kovissa sarjoissa. Ja jalat kipeytyy, mikä haittaa juoksemista. Mutta kai niihin lyhyisiinkin sarjoihin tottuu.

Alan punttaan "oikeaoppisesti", kunhan oon saanut elokuun juoksulenkin alta pois.

kilpailuhenkeä peliin! :D Mua taas ärsyttää ku en saa etureisiä kipeeks tolla tyylillä.
Etukyykys on kato se et selkä antaa isometrisesti periks ennen reisiä ni loukkaantumisriski kasvaa huomattavasti jos tekee pitkiä kovia sarjoja.

ei ulkona oo mitään kivaa ees :( Vois laittaa tähän taustakuvaks jonku luonotaiheisen kuvan ni eiks se oo melkein sama asia ku ois ite ulkona?

E: ulkona on oikeesti todella kivaa. Varsinkin täällä ylempänä käydessä. Ihmisten pitäs käydä enemmän luonnossa.

Back
Ylös Bottom