Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mika, miten sun naisen kanssa menee? :)

Siis ei oikein meinaa kiinnostua mistään (kenestäkään) selvin päin. En nyt muista oliko Austinilla ihan se ongelma kun se kadotti mojonsa, mut vähän sinne päin kuitenkin. Olin yhen kivan ja äärettömän söpön tytön kanssa viikonloppuna ja tehtiinkin kaikenlaista, mutta tuntui suurinpiirtein että ajattelin samaan aikaan seligsonin korkoprosentteja :jahas: En tiedä onko sitten viimesiä työstressejä ennen lomia..

edit.

Mika, miten sun naisen kanssa menee? :)

Se vähän jäi kun ei tullu ikinä lähettyä sinne helsinkiin...:david: kun olen..

Sain melkein hommattua kaverille teinityttöä tänään.. Kaveri ryssi tilanteen, kuten aina.

Ainiin mä en ookkaan kertonut... hankin kaverilleni pillua juhannuslauantaina :dance: Puhuin sen tytön pyörryksiin ja lämmitin valmiiksi, sit hain kaverin paikalle ja aika äkkiä ne sinne telttaan hävis... Oon tuntenut sen jätkän jotain 10v ja on tosi tyylikäs, mukava ja söpö. Säälitti kun oli kuitenkin niin ujo ettei ihan varmaan ollu koskaan ennen saanut.
Mut tuli vuoden hyvä työ tehtyä :)

Ainiin mä en ookkaan kertonut... hankin kaverilleni pillua juhannuslauantaina :dance: Puhuin sen tytön pyörryksiin ja lämmitin valmiiksi, sit hain kaverin paikalle ja aika äkkiä ne sinne telttaan hävis... Oon tuntenut sen jätkän jotain 10v ja on tosi tyylikäs, mukava ja söpö. Säälitti kun oli kuitenkin niin ujo ettei ihan varmaan ollu koskaan ennen saanut.
Mut tuli vuoden hyvä työ tehtyä :)
Oot Alyssa ihana ihminen :haart: Tuollaisia tyttöjä sais olla enemmän :)

No olet kyllä aika :david: ja myös :arvi: .

Sulla näyttää noita naisia riittävän, kyllä sieltä pian tulee sellainenkin vastaan, joka nostaa mojosi uuteen uskoon.

On se mahtavaa olla nuori ja viriili!

Ja olis hienoa jos ei joka kerta diskoteekin tanssilattialla tyttöstä vahingossa hipaistessa laukeais housuihinsa.

No olet kyllä aika :david: ja myös :arvi: .

Sulla näyttää noita naisia riittävän, kyllä sieltä pian tulee sellainenkin vastaan, joka nostaa mojosi uuteen uskoon.

Media vääristelee tuota asiaa rankasti :rolleyes: Mutta kai sitä tosiaan nyt odottaa jo vain sitä tiettyä :love:

Oot Alyssa ihana ihminen :haart: Tuollaisia tyttöjä sais olla enemmän :)

Mitäs nyt ei kavereiden takia tekis :) siinä tosin näki taas miten helposti jätkät sais, jos osais avata suunsa vähän rohkeammin.

Media vääristelee tuota asiaa rankasti :rolleyes: Mutta kai sitä tosiaan nyt odottaa jo vain sitä tiettyä :love:

Yliarvostettua... :jahas: :D
moi oon 18v ja uskoni rakkauteen on kuollut :itku:

Back
Ylös Bottom