Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä hompit?

Muistatko sen västäräkin puistossa? Se olin minä.
Muistatko Pariisin valot? Ne olin minä.
Muistatko talven leikit ja lumisodat? Mä olin sielä.

Jumaliste, että oli muuten pelottavaa mökkeillä eräänä kosteana keskiyönä viime vuonna, kun järvenpinta oli aavemaisen tyyni ja sen pinnalla leijui selvästi erottuva kerros höyryä. Tähän kun vielä lisätään vastarannan asukkaiden yölliset reissut soutuveneellä ja jostain kaukaa raikuva Gregoriaaninen kirkkomusiikki, niin ei ole kyllä kovin mukava tunnelma. :eek: Jos tänä vuonna sattuisin kokemaan saman toistamiseen, niin lupaan kyllä ehdottomasti taltioida sen videolle. Niin jännittävää se oli.

Edit. Älkää kysykö, mistä tämä nyt yhtäkkiä tuli mieleeni. En tiedä. Hampaita olin vain menossa pesemään ja luultavasti jo nukkumaan menossa, kunnes järvellä alkoi raikumaan musiikki. Ajattelin, että mitä helvettiä, mutta uskaltauduin lopulta mennä laiturille tarkkailemaan tilannetta. Kreisiä...

Ei pidä paikkaansa. säästän itseäni sinulle. :haart:
Oot ihana mies :haart:

Miten niin mä yritän, mutten saa?

Hahah, mä saan kyllä kaiken jos oikeesti haluan...piste...

Se, etten kaikkia halua, ei tarkota, etten sais...
Seli seli. ;)

Todella ärsyttävää tekstiä, lopetin lukemisen puoleenväliin.

haha, mistä sä ton löysit....:hyvä:

tulee jotenkin mieleen tosta tekstistä se transu pikku-britanniasta...:D

http://www.passiveaggressivenotes.com

Tuol on vaikka mitä, irc quotet on tullu kahlattua läpi ni siirryin noihin :D Ja hmm, vois kattoo pikku-britanniaa pitkästä aikaa...

Ja Columbu sen kuuluukin olla ärsyttävää.

Hmm?

"The reason of the endless suffering/Is the chaos in my mind"

Kunhan saa taas arjen käyntiin niin hyvä on.

Syväjäädytetty. Niin sen täytyy olla.

Back
Ylös Bottom