Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nänni! Ei olisi pitänyt lukea railijuttuja, tekisi mieli lähteä raiteille Eurooppaan.

Äläpä mitään. Ei ehdi entisestä reissusta kotiin asti kun haluaa jo uudelle matkalle

Perkele.

Saavuin Pariisista - matkatavarat eivät

Kaunista huomenta! Kylläpä on virkeä olo 11 tunnin hyvin nukutun yön jälkeen :haart: . Yleensä tähän aikaan olen vasta ruvennut nukkumaan, mutta kun valvoin eilisen päivän, niin rytmi pääsi kääntymään takaisin raiteilleen.

Miten niin mä yritän, mutten saa?

Hahah, mä saan kyllä kaiken jos oikeesti haluan...piste...

Se, etten kaikkia halua, ei tarkota, etten sais...
Kyllähän sä sen tiedät poika Columbu...
:D

Nyt mulle riittää teidän seura.

Täytyy myöntää, että hyttyset onkin fiksumpia, kun mä oo luullut...

Istuin tossa ulkona röökillä ja kaks hyttystä lensi mua kohti yhdessä. Sitten lähelle tullessa ne erkani toisistaan ja koukkas mua kohti eri puolilta, toista mä sohasin röökillä ja sain sen perääntyyn. Toiseen mä puhalsin savut ja se, lens ttaemmaks. Sitten otti takapakkia yhdessä ja lensi ristiin. Toinen leijaili mun yläpuolelle ja eteen, kun mä sitä huiskasin taas röökillä, niin toinen oli kiertänyt mun selustaan ja pääs ojentajaan kiinni.
Se oli niin ihanan ovelasti tehty, että en viitti läsäyttää sitä paskaks siihen, vaan tyydyin huitaseen äkkiä pois...
Alko vituttaan niin, että menin takas sisälle...

Vittu tollasia perkeleen itikoita pitää olla ownaamassa rauhalliset röökitauotkin...

Oon postaillu vaan neljänä yönä tänä vuonna yöketjuun ja oon vielä kahdeksantena tilastoissa...

:D

Viime vuoden loppu olikin kyllä sekavaa aikaa....

Mitä hompit? Mä oon älästi..

Fuhrer:
Huomenta, et pärjäiskään...
:haart:

Jawhead:
Mitäs tässä, sä ootkin lähes aina alasti...
mites milffi jaksoi?

Onnistuin pakoileen sitä.. mut kyl mä tästä pikkuhiljaa lämpenen. Oon vaikeesti tavoteltava!

Sama.

Se on kiva. Se vaan tekee ne kuumemmiks...
Ja saa himoamaan meitä lisää...

;)

tänää lähti kone viidettä kertaa peräkkäin huoltoon.. saavat antaa jo uuden koneen tilalle sen verran vituttaa kun siellä ei saada ikinä mitään aikaseksi.. niin ja uusi kone kyseessä ja ei toimi ei sitten ollenkaan :):):)

sori kun mulla kesti, piti käydä kakalla

Ok.

Eilen kävi kivasti...

Nojailin kadulla yhteen tolppaan ja vietin siinä aikaa, kun yks puolituttu, hotti blondi käveli ohitse... no siinä sitten ajatuksissani pää ja katse käänty sen perään... Yllättäen tää muija vilkaskin nopeesti taakseen, että katoinko mä sen perään ja sitten meidän katseet kohtas.
Tajusin jääneeni kiinni ja pahasti, piti heittää nopee viekas hymy vaan...
Sit se jatko matkaa ja mä jäin miettiin mielessäni, että voi vittu...

noh, ei se mitään...
Täytyy tehdä samalla lailla, jos mä kuljen joskus sen ohi...

Mites Jawhead?
Mitäs illalla?

Back
Ylös Bottom